جشواره بزرگ والکس
کد خبر: ۱۰۱۵۲۳
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۶
مهدی هاشمی امشب و در ساعات اولیه بامداد وارد فرودگاه امام خمینی(ره )می شود و از آنجا با حمایت و اسکورت تیم حفاظتی آیت الله هاشمی به منزل منتقل می شود.
مهدی هاشمی امشب و در ساعات اولیه بامداد وارد فرودگاه امام خمینی(ره )می شود و از آنجا با حمایت و اسکورت تیم حفاظتی آیت الله هاشمی به منزل منتقل می شود.
 
در برخی از رسانه ها امروز به عنوان روز ورود مهدی هاشمی به کشور نامبرده می شد که همین امر باعث تجمع برخی از دانشجویان در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)شد اما از مهدی هاشمی خبری نشد.البته این احتمال وجود دارد به دلیل برخی اعتراضات داخلی وی سفر خود را به تعویق بیاندازد.
 
لازم بذکر است طبق بررسی های و تحلیل ها, مدت هاست  برخی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی را در اقدامات بعد از انتخابات دخیل می دانند که این خود فرصتی است تا مهدی هاشمی به اتهاماتش پاسخگو باشد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۹
فریبرز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۲
41
37
دستگاه قضایی اگر مماشات کند خون شهدای انقلاب به هدر خواهد رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳۹۱/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۲
به هدر خوبه که،گریبان گیرشون میشه...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳۹۱/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۲
خـــــــون شهدا فقط در این مورد به هدر می رود ؟ ! ؟
خون شهدا از حیف و میل بیت المال و ضایع کردن حقوق این همه . . . به واسطه خطوط قرمز ، هدر نمی رود ؟؟؟
سازگار
|
UNITED STATES
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۲
10
14
منبع ؟
پاسخ ها
SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳۹۱/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۲
همه میدونن
و همه خبرگزاری های ریز و درشت
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۰
39
27
آقای هاشمی اینگونه اعمال جواب سختی خواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳۹۱/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۰
اگه اعتقاد داشته باشن...
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۲ - ۰۰:۴۲
11
49
این بسیجیا چرا نمیرن با مفتخورا و مفسدای اقتصادی اینطوری برخورد کنن ؟!؟!؟!؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳۹۱/۰۷/۰۲ - ۰۰:۴۲
دارن میرن!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳۹۱/۰۷/۰۲ - ۰۰:۴۲
تو چرا خودتو تكون نمي دي نشستي بسيجيا اينكارم برات انجام بدن ؟
حقگو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳۹۱/۰۷/۰۲ - ۰۰:۴۲
انحرافات اقتصادی و تغییر رویه و منش مدیران و حتی وزرا ریشه در تفکرات سازندگی! و کارگزارانی دارد. پس سرچشمه ومنشا اقتصادی وسیاسی یکی و یکجا می باشد. اینکه دانشجویان با کدامیک مقابله کنند تفاوتی ندارد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳۹۱/۰۷/۰۲ - ۰۰:۴۲
جوک بامزه ای بود ! انگا که این آقا جدای از مفت خورها و مفسدان اقتصادی است ؟؟؟
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۹
23
12
بنده خدا ساده ای ها.مگه با فائزه چه کردند تا بخوان با داداشش کاری کنن؟6 ماه حبس برای این عنصر خائن خیلی هست؟ ما اگه بودیم 6 بار حبس با اعمال شاقه برامون می بریدند اما این خانواده مصونیت باباجونی دارند. میگید نه نگاه کنید بعد از برگشت مهدی چی میشه؟
بهزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۹
15
12
اگه مهدي هاشمي محاكمه بشه دوستان خانوادگيشون در بوق كرنا ميكنند كه به جرم سياسي محاكمه شده و درايران آزاد نيستو ... از اين دست مزخرفات.

**اما بهتر است همه بدانند پرونده فساد مالي ايشان آنقدر سياه است كه اگر بخواهند طبق نص صريح قانون با اين آدم برخورد شود حسابش با كرام الكاتبين است!!
بهمن بهمنی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۸
5
6
دستگاه قضایی اگرlمصلحت اندیشی نماید و با مهدی هاشمی برخوردجدی نکند قیامت باید پاسخگو باشد تا خون شهدای انقلاب به هدر نرود انشالله
باشناختی که از ایت الله لاریجانی داریم حتما ایشان مصالح نظام را بر مصالح هاشمی نرجیح میدهند
معین الرعایا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۵
7
6
خدایا به آقای هاشمی رفسنجانی بصیرتی ده تا در برابر اعمال مجرمانه فرزندانش به عدالت بیندیشد و رفتار انقلابی و خمینی وار از خود نشان دهد.
ملایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۶
6
5
با سلام. مملکت قانون داره و در رأس آن مقام عظمای ولایت ، و درأس دستگاه قضا جناب لاریجانی عزیز هستن بگذارن قانون تکلیف روشن کنه . بسیجی رزمنده جانباز ملایی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۰
8
7
چقدر خانواده آقي هاشمي طرفدار پيدا كرده!
يادم مياد چند سال قبل حاميان فعلي ايشان انواع و اقسام فحشها و توهين ها را نثار هاشمي ميكردند.
الان چه اتفاق خاصي افتاده كه شدين مدافع ايشون؟؟؟؟
**
آهان بله!
بخاطر نامه سرگشاده مودبانه!
نه نه، بخاطر نطق انقلابي ايشون در نماز جمعه!!
علویون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۲ - ۲۳:۰۱
12
2
اشتباه نکنید . پدروپسر یکی نیستن.
عليرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۵
2
2
بايد محاكمه شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
تلگرام
اینستا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین