کد خبر: ۹۱۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:

اسرائيل ديگر قدرت برتر نظامي منطقه نيست!

محمد مهدي پوينده
فصلي ديگر بر تاريخ بشر افزوده شد! فصلي از نسل‌كشي و كشتار زنان و كودكان بي‌دفاع! فصلي از جنايت و خيانت!
سرانجام كابينه‌ي سفاك رژيم كودك‌كش صهيونيست، پس از 22 روز هجوم بي‌وقفه به نوار غزه به ناممكن بودن دستيابي به اهداف نامشروعش از طريق حمله نظامي پي برد و رأي به آتش‌بس يك‌جانبه داد!
بي‌ترديد اين آتش‌بس حاكي از ضعف و ناتواني رژيم نژادپرست صهيونيست است كه عليرغم سكوت مجامع بين‌المللي و با وجود حمايت‌هاي سياسي و مالي آمريكا، اروپا و برخي سران كشورهاي منطقه نتوانست توفيقي در سركوبي مقاومت مردم مسلمان غزه بدست آورد.
طولاني شدن زمان جنگ، بي‌تأثير بودن حملات عليه حماس و ناتواني ارتش صهيونيست در مقابله با حملات موشكي حماس، وسعت گرفتن تبليغات عليه رژيم صهيونيستي در رسانه‌هاي دنيا، تحريم كالاهاي شركت‌هاي صهيونيستي، قطع روابط برخي كشورها با اسرائيل و پر هزينه شدن حمايت از رژيم صهيونيستي براي حاميان منطقه‌اي و جهاني اين رژيم موجب شد تا اين رژيم جعلي در اقدامي پيشگيرانه تن به آتش‌بس يكجانبه دهد تا بيش از اين آبروي خود را به باد خشم و تمسخر جهانيان نداده و بهره‌برداري تبليغاتي نيز اين آتش‌بس بنمايد و خود را خواستار صلح و آرامش نشان دهد!
اينك مي‌توان ادعا كرد كه «اسرائيل ديگر قدرت برتر نظامي منطقه نيست» چرا كه در 33 روز جنگ عليه حزب‌ا... لبنان و 22 روز جنگ عليه حماس و با وجود استفاده از پيشرفته‌ترين سلاح‌ها و در چتر حمايت‌هاي بي‌دريغ آمريكا و اروپا نتوانست كمترين دستاوردي داشته باشد و به اذعان سردمداران فاسد و جنايتكار اين رژيم نامشروع، اين جنگ‌ها حاصلي جز شكست و خسران براي اسرائيل نداشته است.
امروز ابهت پوشالي رژيم اشغالگر صهيونيست فرو ريخته است و توان و قدرت نظامي و سياسي ژاندارم آمريكا در منطقه زير سؤال قرار دارد! مترسكي كه از سال 1947 در منطقه افراشته شده و برخي سران اعراب منطقه از آن هراس داشته و دارند، امروز از هم پاشيده است و بازيچه گروه‌هاي مقاومت اسلامي و كودكان مسلمان فلسطيني مي‌باشد.
به لطف پروردگار، مقاومت مردم با ايمان غزه و همت مسلمانان و احرار عالم در دفاع از فلسطين، هويت پليد و اهداف غيرانساني رژيم جعلي صهيونيست را بيش از گذشته در دنيا بر ملا كرد و خون كودكان و زنان غزه موجب رسوايي و بدنامي حكام تل‌آويو شد.
و اما سكوت مجامع بين‌المللي مدعي حقوق بشر در قبال جنايات رژيم سفاك صهيونيستي موجب بي‌اعتباري آنان در افكار عمومي جهانيان شد و دوگانگي رفتار كشورهاي اروپايي و آمريكا در برابر هولوكاست اخير در غزه بر صفحات تاريخ ثبت مي‌ماند تا مردم دنيا بتوانند ادعاي دموكراسي خواهي و دفاع از حقوق بشر آمريكايي را به وضوح ببينند. در حالي‌كه آمريكا به بهانه مقابله با تروريسم و از بين بردن سلاح‌هاي كشتار جمعي و احياي دموكراسي به افغانستان و عراق لشكركشي كرد اما سردمداران كاخ سفيد در مقابل نسل‌كشي در غزه و اوج ددمنشي متحد خود در استفاده از سلاح‌هاي غير متعارف و ممنوع نظير بمب‌هاي فسفري عليه مردم بي‌دفاع نوار غزه سكوت اختيار كردند و خواهان براندازي دولت قانوني و مردمي حماس شدند!
و ننگ باد بر سران آل سعود و ننگ باد بر حكام مصر و ديگر اعرابي كه كمترين تحركي از خود نشان ندادند و فرصت را از دست دادند تا همراه مردم آزادي‌خواه جهان از مسلمانان غزه حمايت كنند! ادعاي قوميت‌گرايي و هم‌كيشي اين خائنان ديگر پذيرفتني نيست و بي‌شرمي آنها در همراهي با دشمن قسم‌خورده‌ي اسلام در اذهان مسلمانان حك شده است و تا ابد اين لكه‌ي ننگ بر دامان ناپاك آنان خواهد ماند. ايكاش همانگونه كه ادعا مي‌‌كردند به آيات شريف قرآن باور داشتند كه:
«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ الْيَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِيَاء بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاء بَعْضٍ وَمَن يَتَوَلَّهُم مِّنكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللّهَ لاَ يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ» 1
و اي كاش توجه داشتند كه:
«وَلَن تَرْضَى عَنكَ الْيَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعْدَ الَّذِي جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِيٍّ وَلاَ نَصِيرٍ» 2

و درود بر مردم سرافراز غزه و درود بر مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامي در فلسطين كه دشمن را خوار و زبون كرده و به زانو در آوردند. درود بر آزادگان زمين كه از مردم مظلوم غزه حمايت كردند و درود بر مسؤولان شجاع و مردم قهرمان و جوانان پرشور ايران اسلامي كه دليرانه از مردم فلسطين حمايت كردند و نقش مؤثر و سرنوشت‌سازي در پيروزي بر رژيم اشغالگر قدس ايفا نمودند و با تأييدات پروردگار متعال ثابت كردند كه وارثان زمين خواهند بود:
« وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ» 3

والسلام علي من اتبع الهدي

پي‌نوشت:
1ـ اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد يهود و نصارى را دوستان [خود] مگيريد [كه] بعضى از آنان دوستان بعضى ديگرند و هر كس از شما آنها را به دوستى گيرد از آنان خواهد بود آرى خدا گروه ستمگران را راه نمى‏نمايد. (سوره مباركه مائده، آيه 51)
2ـ و هرگز يهوديان و ترسايان از تو راضى نمى‏شوند مگر آنكه از كيش آنان پيروى كنى بگو در حقيقت تنها هدايت‏خداست كه هدايت [واقعى] است و چنانچه پس از آن علمى كه تو را حاصل شد باز از هوسهاى آنان پيروى كنى در برابر خدا سرور و ياورى نخواهى داشت (سوره مباركه بقره، آيه 120)
3 ـ و خواستيم بر كسانى كه در آن سرزمين فرو دست‏شده بودند منت نهيم و آنان را پيشوايان [مردم] گردانيم و ايشان را وارث [زمين] كنيم. (سوره مباركه قصص، آيه 5)

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد قیام
|
HONG KONG
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
0
0
بنظر من بعداز دجنگ 33 روز حزب الله خواب خیال را که اسرایل به عنوان قدرت یک تاز نظا می در منطقه وبخوص در جهان اسلام داشته به فر اموش سپرده شده دیگر 1967 تگرار نخواهد شد امروز اسرایل از توان جنگ با یک حزب برامد چی برسد به سا یر کشورها که دار ی ارتش قدرت مند منظم است
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین