کد خبر: ۹۶۱۷۷
تعداد نظرات: ۴۰ نظر
تاریخ انتشار:
قاضي‌پور:

چرا صداوسيمادیشب برنامه‌مضحك پخش‌كرد؟

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي، در تذكري با اشاره به زلزله اخير در شمال غرب كشور و به دنبال آن كشته شدن جمعي از هموطنان گفت:‌ در شرايطي كه بسياري از هموطنان ما در مناطق زلزله‌زده خانه‌هايشان ويران شده و عزادار هستند بايد پرسيد كه چرا صداوسيما در شب گذشته برنامه مضحك پخش كرد.
به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نادر قاضي‌پور در صحن علني امروز مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد: از سوي ديگر شاهديم كه رياست‌جمهوري در كشور عزاي عمومي اعلام نكرده است.




وي همچنين اظهار كرد كه انگار خون آذربايجاني‌ها براي مسئولان عزيز نيست.

نماينده مردم اروميه همچنين در تذكري ديگر با تاكيد بر اينكه بودجه‌هاي مربوط به سازمان مديريت بحران براي مقابله با حوادث غيرمترقبه به فرمانداري‌ها و استانداري‌ها بسيار دير اختصاص داده مي‌شود گفت: با قانون جديد برنامه پنجم توسعه و جدا شدن بودجه سازمان مديريت بحران از وزارت كشور، اين بودجه‌ها به موقع به فرمانداري‌ها و استانداري‌ها براي بازسازي و عمران اختصاص داده نمي‌شود.

قاضي‌پور تاكيد كرد كه براي جلوگيري از كشته شدن مردم در زير آوارها بايد پيشگيري‌هاي لازم صورت گيرد كه اين امر منوط به در اختيار قرار دادن بودجه سازمان مديريت بحران به وزارت كشور است.

به گزارش ايسنا، علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين تذكر تاكيد كرد كه در آذربايجان شرقي دو روز عزاي عمومي اعلام شده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۱
ساغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
11
50
چرا می گه خون آذربایجانی ها که اونها رو حساس تر کنه؟
بگه خون مردم چرا مهم نیست...
واسه چی اسم یه نژاد یا شهر رو می بره؟کینه رو بین فارس و آذری بیشتر می کنن با این حرف زدن
پاسخ ها
مرتضي ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
واسه رايه، واسه رايه، اگه تو اينو بدوني، ديگه تو اينو نمي‌پرسي!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
برای این نماینده ناسیونالیست متاسفم. کل ایران داغدار شد اما اینقدر حرکت های ناسیونالیستی انجام ندین. متاسفانه تعداد کمی از هموطنان و دوستان آذری زبان بصورت افراطی سر قضیه زلزله انتقاد می کنن. اما به هر حال وظیفه همه ما ایرانیان کمک به این هموطنان است که هم اکنون خانه و زندگی خو را از دست داده اند.
احمد ا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
برادر مرتضی اخیرا" شما را کم می بینم،
امیدوارم مثل قبل حضور پررنگ داشته باشی،

فک میکنم چهره ی محبوب بولتن هستید
سنگردار38
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
باسمه تعالی ... سلام علیکم ... صحبت شما را قبول دارم. ولی نمیتونیم این مساله را هم نادیده بگیریم که بالاخره گرگ های خارجی این سمپاشیا انجام میدن و مسئولای ما مثل دولت و صدا و سیما نباید با بی بصیرتی وارد بازی اونا بشن و حساسیت ایجاد کنن. منم میگم چرا عزای عمومی تو کشور اعلام نشد؟ ( آذری هم نیستم و معترضم. )
برادر " مرتضی ام " منم قبول دارم که این نماینده بی بصیرتی کرده و حرف دشمنانا متاسفانه از تریبون ملی زده ولی نمیشه قطعا گفت: " واسه رایه. " ممکنه ناخواسته از طرف شما که مومن و متعهدین تهمت زده شه برادر عزیزم. قرآنم میگه: " و لا تقف ما لیس لک به علم: از آنچه بدان علم نداری پیروی نکن. "
التماس دعا
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
7
34
كشورهاي ديگر چند نفر به خاطر حادثه هوايي كشته ميشوند عزاي عمومي اعلام ميشود آنوقت صدا و سيماي ما به جاي پوشش تصويري و همدردي با هموطنانمان برنامه طنز پخش ميكند به اين مي گويند صدا وسيما بي در و پيكر و بدون سياست...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
کی گفته؟اصلا تو دنیا کدوم شبکه رو دیدی به خاطر زلزله برنامه هاشو عوض نکنه.من خودم آذریم.مگه تلویزیون دوشب پخش خنده بازارو لغو نکرد؟دیگه چیکار کنن با شما قوم بنی اسراییل؟ چی میخواید از جون مملکت؟ 300 نفر ازدنیا رفتن رهبر مملکت با اون عظمت رفته اونجا بازم زر میزنه که خون آذریا عزیز نیست!!!!آخه آقای نادان مگه رهبر ما خودش آذری نیست؟ خامنه تو کجاست؟ من خودمم آذریم و ساکن مناطق آذری اما از بهانه ها وکارای پان آذریسم آذربایجانیا خجالت میکشم که دیگه شدن تافته جدابافته و همش ایرادای بنی اسراییلی میگیرن و آب تو آسیاب دشمن میریزن.ضمنا عملکرد این صدا و سیما هیچوقت قابل دفاع نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
4
32
صداوسیمای مفتضح مانه اینکه کاری برای زلزله زدگان نمی کند بلکه درروز 23ماه مبارک اقدام به پخش برنامه خنده بازارمیکند!
پدرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
47
10
آقای قاضی پور به چه علتی 75 میلیون ایرانی باید عذا بگیرن؟
پاسخ ها
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
اگه این بنده خدا میدونست کسانی هستند که بویی از آدمیت نبردند هیچ وقت گلایه نمیکرد .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
ایرانی جماعت همیشه احساسی عمل میکنه به جای اینکه آرم شبکه های تلویزیون رو سیاه کنیم یه کاری کنیم که برای این عزیزان ثمر داشته باشه.
کسانی که میتوانن خون اهدا کنند، کسانی که میتوانن اقلام غذایی و کنسرو پتو ارسال کنن کسانی که پول دارن به شماره حسابهای اعلامی پول واریز کنن کسانی هم که وضعیت مالی خوبی ندارن میتوانن برای مردگان طلب آمورزش و برای بازماندگان طلب صبر کنن (همیشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
ایرانی نیستی لااقل آزاده باش
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
آقای پدرام
تو که از محنت دیگران بی غمی/نشاید که نامت نهند آدمی
رویا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
آقای پدرام
حداقل بگو چرا باید 35 میلیون ایرانی از اقوام مختلف باید عزا بگیرند. 35 میلیون ترک را از حساب خودتون جدا کنین
مدیر پایگاه همه مردم ایران باید در عزای بخشی از مردم سرزمینشان همراه می شدند مردمی مهربان  و خونگرم که امروز در کنار ما دیگر نیستند باید با خانواده های انها با عزیزانی که وجودشان انباشته از درد بود همراهی می کردند دولت و صدا و سیمای ما باید قوی تر از لحاظ رسانه ای وارد می شدند در کنار موضوعی که این نماینده مجلس گفتند برنانه طنز صداو سیما در فردای زلزله و اعلام تعداد کشته ها بود  بشخصه از دیدن طنز آن شب سیما از اینهمه جهالت و بی دردی و نداشتن
استراتژی در میان مسئولین سیما بشدت متاثر شدم انگار همه آنها خواب بودندو
فقط برنامه ها باید روتین اجرا می شد
احمد ا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
باورم نمیشه برخی از نظرات،

شما تصور کن بچه ای صبح بلند میشه و بعد از چند دقیقه که به دور و برش نگاه میکنه یادش میاد بابا و مامانش دیشب مردن،

آیا این اندوه کافی نیست؟


متاسفانه عده ای هموراه سعی کردند با فتنه گری بخشی از مردم را از ایران جدا کنند ولی همه به یاری شتافتند،


از لر، بلوچ، اصفهانی و .... همه به یاری شمال غرب کشور شتافتند و اندوهگین هستند
سحر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
اگر ادمی به چشم است و زبان و گوش وبینی
چه میان نقش دیوار و میان ادمیت
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
واقعا متاسفم به خاطر بعضی از این دوستان که این پیام های تفرقه انگیز رو میدن.

اصلا گیریم که این جمعیت عزیز ایرانی نبودند مسلمان هم نبودند انسان که بودند.
ما باید متاسف و ناراحت باشیم. تازه اینا هم مسلمونن هم ایرانی.پس مسئولیت ما چندین برابر میشه

ولی نکته ای قابل توجهه اینکه دوسال پیش دوتا هواپیما تو ایران سقوط کردو همه سرنشیناش که از هموطنانمون بودن کشته شدن.

اون موقع اینقدر بحث نبود که چا عزای عمومی اعلام نشدو چرا فلان نشد .

این همون بحث سمپاشی های دشمن که انجام داده و تفرقه ایجاد کرده که یه نماینده مجلس با نهایت بیبصیرتی میاد اینطور صحبت میکنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
1
6
درآمد های کلان و حساب پس ندادن خود به خود مستی آور است.
رها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
3
7
نباید پخش می شد شاید این زلزله در شهر ما اتفاق می افتاد پس باید همدردی کنیم تا ایندگان نیز با ما همدردی کنند
من کلا با برنامه خنده بازار مخالفم ولی هرجا می ریم همین برنامه رو نگاه می کنن مگه مسخره کردن دیگران گناهی نیست که حق الناس داره و خدا هم حق الناس رو نمی بخشه پس این برنامه یه گناه هفتاد میلیونی رو در یک زمان به دنبال داره...!
علي از شيراز
|
UNITED STATES
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
2
9
ضمن تقبیح اقدام اولیه سیما و ابراز همدردی با هموطنان عزیز /از اقايان تمنا دارم از داغ ديگران ناجوانمردانه استفاده ابزاري نکنند -اخر ميان مردم ما اين صحبتها نيست همه ما همه مردمان کشورمان را دوست داريم .
پاسخ ها
سین شین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
آفرین اینو که گفتی کاملا قبول دارم
آهای اونهایی که به تبعیت از دشمنان ملت ما از کرد و لر و بلوچ و ترک و فارس کاسه داغ تر از آش شده اید ،
خموش و زیپ دهانت را ببندید
اشتباه و قصور صدا و سیما ، به هر دلیلی که انجام شده را با استفاده ابزاری و منافقانه به حساب مجموعه نظام و دولت و مردم متحد و خون گرم کشور ایران نگذارید.

شماها همانها هستید که وقتی تیتر مذهبی و انقلابی و خبری از نحوه شهادت یک شهید و یا یک حدیث و آیه ای از قرآن کریم را می بینید . فوران کامنتها را منفی باران میکنید و اینجا هم همان داستان شیطان پرستی و نوکری شماست .والسلام
تحليلگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
5
4
چرا حالا گير دادين به صدا و سيما خوب پخش كرد كه كرد مگه گناهي مرتكب شده اگه اينطوري باشه كلا به خاطر تصادفات جاده اي بايد هر روز صدا و سيما عزادار باشد
ترک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
4
8
خواهش میکنم بولتن ودوستان عزیز به این سوال من جواب بدند من پای ثابت این سایتم تقریبا همه ی کاربران ثابت این سایتو میشناسم یه سوال ذهنمو مشغول کرده چرا دوستان همیشگی این سایت پیام تسلیت ندادند؟؟!!!مهدی از همدان
پاسخ ها
سحر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
سوال شما رو من هم دارم ولی این نیز بگذرد...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
اونا خوره سیاستن.تو سایر زمینه ها خیلی نظر نمیدن.
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
ضمن تأسف از این واقعه تلخ و ابراز همدردی با بازماندگان ، کمی شما حق دارید و کمی هم کاربران ثابت، بشخصه بخاطر مشغولیات ویژه ماه مبارک رمضان خیلی کمتر نظر می دهم .
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
جناب ترک حتما باید از کلمه تسلیت استفاده میشد ؟ همدردی به شکل دیگه ای براتون قابل تشخیص نبود ؟

جناب ناشناس اینکه آدم چشمشو ببنده دهنشو باز کنه کار بسیار ساده ای به نظر میاد درست همون کاری که شما کردی .
نه غلام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
نه غلام چندان با سابقه نیست، پس هیچی نمی گه ولی تسلیتا میگه جدای از همه شوخیاش. به طور صمیمانه. بذار اینا هم بگه: پیام تسلیت ندادنشون که دلیل نمیشه ابراز همدردی نکردن. شاید یه جور دیگه مثلا با اعتراض به کمکاریای بعضیا این همدردیا نشون دادن.
سکانس بعد: نا شناس نسبت نده. نا شناس نسبت نده.
سکانس بعدی: خانم سحر جواب شما هم داده شد.
سلنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
1
8
آقا پدرام شما مثل اینکه هنوز معنی هم وطن بودن و حس انسان دوستیو متوجه نشدین. اگه فقط چند لحظه خودتو بذاری جای اونا متوجه میشی که چقدر سخته داغ عزیز دیدن چقدر سخته تلخ شدن خاطرات شیرینی که گذشته چقدر سخته تحمل جای خالی عزیزت در کنارت . ما نه به عنوان یک ایرانی بلکه به عنوان یک انسان وظیفه داریم که شریک غم یک انسان باشیم.
فرزند ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
0
10
خدایا به بازماندگانشان صبر و رفتگانشان را رحمت فرما ، خیلی سخت است از دست دادن عزیزی از دست دادن فرزندی یا پدری و یا مادری خیلی سخت است ، عزیزان آذری ما را در غم خود شریک بدانید .
پدرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
5
7
جالبه دوستان اصلاً متوجه منظور من نشدن من میگم چرا عزاداری کنیم به جای عزاداری یه کار مثبت انجام بدیم که یه نفعی برای بازماندگان داشته باشه. برای اطلاع دوستان میگم که این شخصی که شما به آدم نبودن و ایرانی نبودن و ... متهم میکنید ماهی 10% حقوق کاریشو به نفع کودکان سرطانی اهدا میکنه (چون منو کسی نمیشناسه ریا حساب نمیشه)
پاسخ ها
سنگردار38
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
خدا خیرت بده برادر عزیز. ولی قبول کنین همونطور که یه بچه یتیم میشه و غیر از کمک های معنوی و مادی میان باهاش و با خانوادش ابراز همدردی میکنن، این جا هم این کار اثر مثبتشا میذاشت. بالاخره اقدامات نمادین، احساسات و عواطفا درگیر میکنه. مضافا به هر حال در عرف جامعه این مساله به صورت توقع دراومده که رسانه های خارجی اینقدر روش مانور دادن. با همه این احوال به این نظرتون رای مثبت دادم.
( در پناه حق ( تعالی ) )
مهربون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
3
1
حوادث طبیعی زیادقربانی میگیردمختص ایران یامردمی خاص نیست درهمه جا زلزله طوفان سیل و...روی میدهد.شایدکمی رنج اورباشدولی قرارنیست اغراق کردعزاداری وبرسرکوبیدونالیدبهتره کمک کردودوباره ابادانی وامیدرازنده کرد
حبیب رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
0
5
عرض تسلیت واعلام همدردی وظیفه هر انسان ومسلمان با وجدان می باشد.لکن در شرایط ویژه می بایست برنامه ها بگونه ای باشد تا دل داغداران بدرد نیاید.بعضی ها هم از این مسائل بهره برداری سیاسی ننمایندتابه خواسته های شخصی برسند.
علی اصغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
2
6
من نمیگم چرا عزای عمومی اعلام نشد ولی پخش برنامه های شاد از رسانه ملی کار اشتباهی است
پاسخ ها
سنگردار38
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
به نظرم عزای عمومی هم باید اعلام میشد. من اسمشا نمیذارم غرض ورزی. اصلا این حرفا نیس. ولی خواسته یا ناخواسته جهالت و اشتباه بزرگی انجام دادن. از این جهت رای منفی دادم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
3
1
عزای عمومی برا چی؟
عزا بگیریم چه کنیم؟
به جای تو خونه نشستن و ماتم گرفتن باید خونه های کاهگلی رو بازسازی کنن
اونا هم که رفتن خدا رحمت کندشون
علی
|
CANADA
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
2
3
بسم الله الرحمان الرحیم
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی هموطنان عزیز
غم آذربایجان بغض ایران است.
عزیزانی که در پیام های خودشون صدا وسیما رو متهم به این میکنن که در مورد زلزله زدگان خبر رسانی دیر و با تاخیر انجام شده من با این افراد موافقم (با اینکه درصدد جبران اشتباهات خود است)ولی آیا این دلیلی برای دراز کردن انگشت اتهام به صدا و سیمای ایران میشود؟صدا و سیمای ایران خیلی ضعیف عمل کرده و در گذشته هم اینطور بوده ولی این دلیلی برای اتهام نیست ما ایرانیان همدل و با ایمان با تلاش و زحمت باید این مشکلات را حل کنیم نه اینکه دیگران رو نسبت به این قضیه بددل کنیم ماباید روی اشتباهات و عیب های خود سر پوش بگذاریم نباید فقط ایرادا رو ببینیم چرا این همدلی ها رو نمیبینیم ما ایرانیان باهمیم اگر صدا و سیما یا هر اداره ی دیگر کم کاری میکند ما با ید اشتباهاتش رو جبران کنیم نه اینکه به تمسخر اون بشینیم همانطور هم که شده الان مردم دست به دست هم دادن و دارن سریعا مسئله رو جمش میکنن . ببخشید اگه زیاد حرف زدم به امید اینکه هیچوقت محتاج نامردا نباشم
یا علی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
1
5
اون دلقک فراری (حسینی) توی همین صدا و سیما اجازه دغلکاری بهش دادند، واقعأ متأسفم.جناب ضرغامی صدای ملت را گوش کن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
0
1
متاسفم براتون اخه چرا اینقدر فارسی و اذری میکنید اسم همه ی همه ی ما ایرانی است می مونه وخواهد موند خجا لت بکشید به جایی که به فکر مردم وکشور باشن مدام تفذقه افکنی میکنن
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین