کد خبر: ۸۴۳۴۶
تعداد نظرات: ۵۹ نظر
تاریخ انتشار:

خاله شادونه از خسرو معتضد شکایت کرد

داود کرمی وکیل مجموعه عوامل اجرایی برنامه جنگ شادی با حضور خاله شادونه در شهرستان خرمدره از شکایت ملیکا زارعی (خاله شادونه) از خسرو معتضد خبر داد.
خبرآنلاین: داود کرمی وکیل مجموعه عوامل اجرایی برنامه جنگ شادی با حضور خاله شادونه در شهرستان خرمدره جزئیات این حادثه را تشریح کرد.

اکنون 5 روز از حادثه تلخ و تاسف بار کشته شدن 3 تن از کودکان معصوم شهرستان خرمدره و ابهر و مجروح شدن تعدادی دیگر از کودکان شرکت کننده در مراسم جشنی که اشک را جایگزین شادی کرد، گذشته است.

واقعه اندوهناکی که از همان ابتدا در صدر اخبار رسانه های داخلی و بعضا خارجی قرار گرفته و هر کسی از ظن خود بنا بر رسم پیشین که متاسفانه دیگر اکنون نهادینه شده است در خصوص ماجرا و حواشی آن اظهار نظر کرده و قبل از تحقیق و بررسی از سوی مراجع زیربط، علت حادثه و عاملان احتمالی آن را در رسانه‌های خبری و ملی به اقصی نقاط جهان مخابره کردند.

برنامه گذار مراسم جشن در ساعات اولیه واقعه بازداشت گردیده و مجری (سرکار خانم ملیکا زارعی) آن نیز که پس از40 دقیقه از پایان مراسم در مسیر راه بازگشت به تهران از اتفاق ناگوار حادث شده مطلع شده بود بر اثر تالمات روحی ناشی از کشته شدن کودکانیکه 16 سال از عمر خود را صرف شادی آنها کرده، در طول این 5 روز در بستر اندوه قرارگرفته و نیز بدلیل عدم اطلاع از جزئیات اجرائی مراسم که هیچ نقشی در آن نداشته است، امکان دفاع از خود را نداشته و اطرافیان وی نیز بنا به توصیه و تاکید بنده که در طول عمر حرفه‌ای وکالت، همواره موکلین را از ورود به عرصه رسانه‌ای کردن موضوع پرونده قضایی منع نموده و خود نیز هرگز در این مسیر نیفتاده و همواره تابع تصمیمات و آراء قضائی بوده و بر نتایج حاصله احترام گذاشته‌ام از ورود به عرصه اطلاع رسانی پرهیز نمودند.

اما متاسفانه آنچه در این چند روز در عرصه رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب گذشت، اطلاع رسانی یکطرفه و یکسویه‌ای بود که نوک پیکان مسئولیت را به سوی برنامه گذار مراسم نشانه رفت. وی که بدلیل بازداشت، امکان دفاع از خود را نداشته و مجری مراسم نیز براساس آنچه در بالا اشاره شد به عرصه رسانه جهت دفاع از خود و برنامه گذار برنامه‌اش ورود پیدا نکرد لذا علیرغم اطلاعات غلط و بی اساس منتشر شده، عده زیادی در جهت دفاع از هنرمند محبوب خود پرداختند و ضمن تسلی و دلداری، ایشان را به صبر و تحمل دعوت کردند اما برخی از رقبای برنامه محبوب خاله شادونه، حسودانه تلاش کردند در خلاء حضور ایشان و تبلیغات ناجوانمردانه صورت گرفته، پای خود را جای برنامه محبوب وی بگذارند و عده‌ای معدود نیز نوک پیکان حمله را به سوی وی نشانه رفتند.

اما آنچه مرا وادار کرد تا به این سکوت خبری پایان داده و علیرغم میل باطنی و از روی اضطرار لب به سخن بگشایم، مطالعه تاسف بار مطلبی بود که از سوی یک به اصطلاح تاریخ نگار در یکی از روزنامه‌های 26 اردیبهشت درج شده بود. همواره شنیده‌ایم مرض هر تحقیقی پیشداوری، غرض ورزی و یا جانبداری است و برای من عجیب بود که یک به اصطلاح تاریخ نگار مدعی اینچنین بیرحمانه و غرض ورزانه از برخی عبارات و کلمات که در شان حتی یک دانشجوی ترم اول تاریخ نیز نیست، عیار انصاف خود را در عرصه تاریخ نگاری به محک بگذارد.

اینجا دیگر سکوت، همدستی برای کشتن حقیقت بوده و تقویت جبهه مغرضان وکینه توزان. لذا بر آن شدم بر اساس اسناد و مدارکی که از روند برگزاری مراسم موجود است و تصاویر آنها در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته است اطلاعات مستندی در اختیار مشتاقان حقیقت قرار دهم تا بیش از این با جلوگیری از رسانه‌ای کردن اسناد مربوط به حادثه، موجبات ظلمی که بر موکلین می‌رود را فراهم ننمایم.

سرکار خانم ملیکا زارعی از سن 9 سالگی مجری برنامه کودک بوده و در طول 16 سال مجریگری خود، به اندازه‌ای در بین کودکان و حتی والدین آنها محبوب است که کمتر کسی است که از آوازه شهرت وی بی خبر باشد، بر این اساس همواره در مناسبت‌های ملی و مذهبی توسط ارگان‌های مختلف انقلابی، دولتی و غیر دولتی از ایشان مثل سایر هنر مندان دیگر جهت برگزاری مراسمات دعوت بعمل می‌آید.

از شهرداری گرفته تا نیروی مقاومت بسیج، وزارت کشور، نیروی هوایی، کمیته امداد، نیروی انتظامی، نیروی دریایی، موسسه خیریه محک و.....در تهران و شهرستان‌ها از ایشان در طول دوران مجریگری‌اش دعوت بعمل آمده است.

موسسات فرهنگی و هنری بخش خصوصی نیز از سال 85 تا حال با حضور ایشان حداقل 100 برنامه در شهرستان‌های مختلف کشور برگزار نموده‌اند و با موسسه صدای آریای وطن (برنامه گذار جشن خرمدره) نیز حداقل 30 برنامه موفق با حضور خاله شادونه با موفقیت کامل برگزار شده است که برنامه خرمدره نیز در راستای برگزاری جشن‌های مورد اشاره در دستور کار موسسه آریای وطن قرار گرفته و پس از پیگیری‌های لازم و اخذ مجوزهای قانونی از سوی مراجع زیربط از ایشان (خانم ملیکا زارعی) برای اجرای برنامه دعوت بعمل آمده و ایشان نیز صرفا مجری برنامه بوده و هیچ نقشی در روند اجرایی برنامه نداشته‌اند.

در راستای اجرای برنامه جشن، حسب اسناد و مدارک موجود، اقدامات زیر از سوی مدیریت شرکت صدای آریای وطن و مراجع مربوطه انجام شده است.

1- در تاریخ 16 اردیبهشت 91 بنا به تقاضای شرکت صدای آریای وطن با مدیریت آقای امین تدین برای اجرای برنامه جشن کودک با حضور سرکار خانم ملیکا زارعی (خاله شادونه) مجوز اجرای برنامه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره به شماره 157/91/ف صادر گردیده است.

2- در تاریخ 17 اردیبهشت 91 طی نامه شماره 623/14/4727 از طرف فرمانداری شهرستان خرمدره (با امضای معاون محترم فرماندار)، تصویر درخواست مدیریت شرکت آریای وطن به انضمام مجوز صادره از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت هماهنگی های لازم به نیروی انتظامی و اداره ورزش و جوانان شهرستان خرمدره ارسال گردیده است.

3- در تاریخ 17 اردیبهشت 91 طی قراردادی فیمابین آقای امین تدین (برنامه گذار جشن کودک) و نمایندگی بیمه ایران، سالن محل برگزاری جشن مذکور تا ظرفیت 3500 نفر برای پرداخت خسارات جانی منعقد گردیده است.

4- در تاریخ 20 اردیبهشت ماه 91 مبلغ 4 میلیون ریال، جهت برقرای نظم و امنیت مراسم طی یکفقره فیش به شماره 58479 به حساب فرماندهی انتظامی شهرستان خرمدره در موسسه مالی، اعتباری قوامین واریز گردیده است.

5- النهایه در تاریخ 21 اردیبهشت ماه 91 طی نامه شماره 709/23/4727 (دومین نامه) از سوی فرمانداری شهرستان خرمدره (با امضای معاون محترم فرماندار) خطاب به اداره ورزش و جوانان شهرستان خرمدره، اجرای برنامه جنگ شادی از نظر فرمانداری مذکور بلامانع اعلام گردیده است.

6- تعداد 2750 فقره بلیط، توسط مراکز فروش اعلام شده از سوی شرکت صدای آریای وطن به فروش رسیده، تعداد 200 فقره نیز در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری خرمدره جهت مهمانان اداری قرارگرفته که با جمع آمارهای مذکور حدود 2950 فقره بلیط (تقریبا معادل ظرفیت اسمی سالن مراسم) در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته است.

• اکنون پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خرمدره تشکیل شده که با تلاش شبانه روزی ماموران محترم آگاهی شهرستان و استان و بنا به اطمینانی که به دستگاه محترم قضایی و نیز عوامل محترم قضایی استان اعم از رئیس کل محترم دادگستری استان، رئیس محترم دادگستری شهرستان خرمدره، دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان و بازپرس محترم پرونده وجود دارد، یقین داریم که مسیر پرونده در مجرای قانونی قرار گرفته و با استفاده از اسناد و مدارک موجود در پرونده و با بکارگیری کارشناسان زبده در این خصوص، مسببین اصلی حادثه شناسایی و برخورد قانونی لازم با آنها صورت خواهد گرفت لذا از اظهار نظر در خصوص علت حادثه تا اعلام نظر مراجع زیربط پرهیز مینمایم.

• از مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به خاطر موضع خوبی که در جهت آزادی موکل از بازداشت گرفتند، نهایت سپاسگزاری را داشته و امیدواریم مسئولان سیاسی شهرستان و استان نیز با مواضع قانونی توام با تدبیر و پرهیز از پیشداوری عجولانه در جهت از بین بردن التهاب رسانه‌ای کاذبی که بصورت یکطرفه علیه برگزارکنندگان مراسم جشن بوجود آمده است، تلاش نمایند.

• از خداوند متعال برای بازماندگان کودکان معصوم در گذشته، در جهت تحمل مصیبت عظیم وارد شده بر آنها، صبر و برای تاریخ نویسان واقعه نیز اندکی انصاف و پرهیز از غرض ورزی و پیشداوری مسئلت دارم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۳
ایلین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
9
24
اقای معتضد تند روی کردند چون خاله شادونه در امر برنامه ریزی دخالتی نداشتند ولی وقتی خانم زارعی جمعیت را دیدند کاش به بچه ها تذکر می دادند
پاسخ ها
گردآفريد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
حالا كه تند روي كردن خوب مسولين چه كردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
milad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
19
30
اقای وکیل به جای بی ادبی نسبت به استاد معتضد و دفاع بی معنی از موکلتون(عابر بانکتون)برید و رویتون رو اصلاح کنید.
پاسخ ها
p
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
چه جک باحالی
استاد معتضد؟؟/
آرش ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
17
40
جوجه وکیل به استاد معتضد می گوید:یک به اصطلاح تاریخ نگار...
حداقل استاد معتضد اگر حرفی زده است از روی هوی و هوس و پول دوستی نبوده است و قرار نیست رقیب برنامه خاله شادونه باشد.اما تو که به خاطر مشتی پول یک روز از قاتل،یک روز از سارق، یک روز از خاله شادونه و یک روز از مجرمی دیگر دفاع می نمایی بهتر است قیافه حق به جانب نگیری و دور از جنجال به حرفه خود بپردازی.
پاسخ ها
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
احسنت!
گناهكار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
باريك!
شهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
6
26
ماهم ازخداوند متعال میخواهیم همه کلاهبرداران ومجرمان وقیح وپررو را به سزای اعمالشان برساند. انشاالله نونهالان این مرزپرگه هم زین پس به جای مراجعه به خاله ها وعموهای قلابی و کلاه بردار وشرکت درجشنهای مسخره ای که جززیان مالی وآسیب روحی برایشان فایده ای ندارد با کتاب وکتابخوانی اوغات فراغتشان راپرکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
ایول
خاله و عموی قلابی رو خوب اومدی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
بچه احتیاج به شادی و هیجان داره جناب! هر وقت سن استاد! معتضد رسید بهش بگید بشینه یه گوشه و با کتاب خوندن اوقات فراغتش رو پر کنه!!! که البته این همه کتابخونی هم کمک نکرده بعضی ها از فقر فرهنگی خارج بشوند واقعا!
سیاوش آقاجانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
0
16
همین که برگزار کننده ی درست و حسابی برای کارهایشون نمی گیرند، مطمئناً اشتباه است و دیگر این که همیشه قبل از مراسم نمایندگانی برای هماهنگی های لازم و کنترل وضعیت و شرایط سالن و ظرفیت و ... تعیین می شوند که باید بیشتر دقت می کردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
8
17
آقای معتضد کاملا صحیح گفت و این فرار رو به جلو برای این خانوم هیچ نفعی نخواهد داشت اینا باور کردن که مردم نمیفهمن...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
9
22
هنرمند محبوب!!!؟
هنرمند!!!؟؟؟
محبوب!؟؟؟
توهم زده دوست وکیلمون...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
9
20
اتفاقا صحبتهای استاد معتضد بسیار به جا و درست است البته خانم زارعی شهرتش را مدیون تلویزیون است و ای کاش ان اتفاق اسفناک نمی افتاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
6
13
وکیل محترم خاله شادونه به خاطر پول حقالوکاله کذایی به استاد ارجمند آقای معتضد توهین می کنند وبا مطالبی کذب سعی می کنند خاله شادونه را تبرئه کنند وخون اطفال معصوم را پایمال کنند .متاسفانه وکیل ملیکا خانم فرار به جلو می کند.
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
4
12
خانم زارعی حالا حرف حسابتان چیست؟ واقعیت جان دادن دلخراش سه نونهال بیگناه بطور دلخراش زیر دست و پا و داغدار شدن خانواده ها تا ابد بود آنهم فقط بواسطه بی مبالاتی و طمعکاری کل دست اندر کاران این برنامه بی محتوا !
saba
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
8
17
واقعا دم خسرومعتضد گرم گل گفته
م.ک.بیدآبادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
7
26
ما یک خاله نادونه سراغ داریم که از صدتا ازاین
شادونه ها عاقلتر است .
معلوم نیست چه اصراری بر لودگی و مسخره
بازی در کل مملکت گل و بلبل وجود داره؟
خدا رحمت کنه کر یم شیره ای را که در غالب
طنز و شوخی حتی ناصرالدین شاه را با اون
کبکبه و دبدبه مفتضح و خجل میکرد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
8
17
این برنامه کودک های امروزی جز لودگی و مسخره بازی هیچ منفعتی نداره

بیچاره بچه های مملکت
پاسخ ها
اشکان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
در ذهن شما آیا کودک به تفریح و سرگرمی و شادی احتیاج ندارد؟ چقدر یادمان می‌رود که ما هم وقتی بچه بودیم هیچی بیشتر از بازی و تفریح و شادی برایمان اهمیت نداشت. کودک اگر در کودکی بازی و تفریح نکند در بزرگسالی تبدیل به موجودی افسرده و بی‌هدف می‌شود که نه برای خود فایده‌ای دارد و نه برای دیگران.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
جناب اشکان رقص وآواز هم شد تفریح چی میگی حالت خوش نیست
اشکان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
بله... رقص و آواز حداقل برای بچه‌ها تفریح است. اشتباه شما اینجاست که داری همه‌چیز را به معیار بزرگسالان می‌سنجی. واکنش فیزیکی نشان دادن کودک نسبت به موسیقی شاد یعنی رقص. و گفتار منظوم بچه‌ها هم به جای دکلمه کردن همان حرف‌ها که بچه‌ها را زده می‌کند یعنی آواز. این یعنی رقص و آواز. کودک سالم به دوی این‌ها در ضمن پرورش فکر خود احتیاج دارد. شما یک بچه را مجبور کن وقتی موسیقی پخش می‌شود حتی دست هم نزند خب داری بهش صدمه می‌زنی ناشناس جان!
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
آقا اشکان بچه مسلمون رو اینجوری تربیت نمیکنن
این برنامه هایی که الان داره پخش میشه هیچکدومشون هیچوقت شهید فهمیده درست نمیکنه
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
2
5
----

دنیای صنعتی به این نتیجه رسیده که بهترین چیز برای رشد و نشاط کودک بودن با مادر و بعد بستگان دیگر و بازی و شادی کودک با آنهاست . و بعد از آنها کودکانی که توانسته با آنها ارتباط برقرار کند .

ولی ما به غلط مدام می گوییم که کودک فقط در مهد ها و جشن ها به شادی می رسد در حالی که اغلب کودکان در این مهدها و جشن ها بیشتر معذبند تا شاد .

چون باید آن طور که ما می خواهیم رفتار کنند ، رفتاری که آن را نمی فهمد . اگر دقت کنید خنده هایی که کودک از در بازی با نزدیکان از ته دل و نهایت انرژی سر می دهد ، در این مکان ها به صورت بسیار رقیق هم کمتر دیده می شود .

از طرفی یا به دنبال اهداف اقتصادی خود هستیم ، یا آموزش اجباری آهنگ ها و شعر های تند و مشکل برای کودک برای پز های خاص :

مادر بزرگ وقتی اومد خسته بود ...
گله باید چرا کنه بع و بع و بع صدا کنه ...
(یاد گیری به علت همجواری با مهد)

و یا آموزش آهنگ ها و رقص های مبتذل و شهوت محور .

که کودک یا از فهم اینها عاجز است یا به سرعت نمی تواند با آنها ارتباط برقرار کند و حتی خطرات سرخوردگی در بیان و لکنت خفیف هم وجود دارد .

که البته برای کودکی که از نعمتهای اصلی محروم است چاره ایی نیست ،
مهد و جشن یک جایگزین بسیار موقتی و ضعیف است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
3
7
یعنی این خانم دست پیش گرفته اند؟! واقعأ که.......
Ramass
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
3
9
این برنامه و اون خاله شادونه همه به خاطر پول هستش و متهم اول همون خاله است که باید تا آخر برنامه صبر می کرد و بچه ها رو با نظم به خارج هایت می کرد.این برنامه های مسخره برای شهرستانیها در حکم کنسرت یک خواننده مشهوره.مشکل مملکت ما اینه که بچه ها یک تفریح درست حسابی ندارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
5
10
خاله خانوم برو بشین تو خونه.
مهدخت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
7
7
کاش یادمان نرود که بچه های مهدکودکی ما در این سن در کنار کتاب خواندن به همین لودگی ها نیاز دارند بیچاره بچه های مملکت ما با پدر ومادرانی که خود کتاب نمیخوانند ولی از انها توقع پروفسور هایی بدون شادیهای کودکانه را دارند
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
به لودگی نیاز دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی(اصلیه)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
3
7
متن صحبت های اقای معنضد را به دقت چندین بار خواندم الحق که تمام موارد را به درستی اشاره کرده بود :
خاله ای که تنها هنرش ریز و زیر کردن صدا و میو میو کردن است,
خاله ای که بعد از اتمام برنامه نماند تا لا اقل یک درس اخلاقی یاد بچه ها بده که بچه ها موقع بیرون رفتن همدیگرو هل ندین و یکی یکی بیرون بروید و....
بالاخره ما یک صدای حقی شنیدیم و از سایت بولتن هم انتظار داریم اگر داعیه انتقاد از سیما و برنامه های شدیدا مبتذل ان مخصوصا این خاله های بی هنر را دارد از اقای معتضد حمایت کند .

البته باید از خوبها تقدیر کرد تا انتقاد ها جدی گرفته شود مصداقی اگر بگویم به نظر من تنها برنامه کودک تقریبا مناسب فیتیله ها هستند که هر سه واقعا هنرمند هستند و میشه برنامه هایشان را مربی مهد کودکها تقلید کنند و این بار بچه ها را به بازی بگیرند و همین نیمچه تئاتری که بچه ها در مدرسه و یا مهد کودک بازی کنند بسیار تاثیر مثبت داره هم مسائل اخلاقی است و هم اعتماد به نفس بچه ها بالا می رود و....تا جیغ جیغ کردن و رقصیدن و اهنگ بارو بارو بارونه هی(اهنگ لری برنامه پنگول) را خواندن و یا این مسخره بازی خاله ی شبکه پنج که به بچه ها میگه جیغ و دست و هورا و بعد بچه ها تا اونجا که می تونند هوار میکشندو فقط وحشی گری را یاد بچه ها می دهند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
2
8
برنامه تمام مجریان کودک برای آنها یک تجارت شده است آنهایی که به هر شهری سفر میکنند تا جیبهای خود را پر از پول کنند مجریانی که فقط بخاطر پول در شهرستانها برنامه اجرا یکنند نه برای دلخوشی بچه های مردم . من آقای معتضد را بعنوان تاریخ نگار قبول ندارم ولی حرف او را در این مورد می پسندم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
3
10
شماها برای هر تکونتون پول میگیرید دیگه چرا منتش را سر بچه ها میزارید ؟ واسه هر برنامه چند درصد از پول بلیت ها به شما میرسه ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
حواسم نبود مثبت دادم
mahsa
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
اقا جواد خان په چرا حواستو جمع نمیکنی عزیز من.حواس منم پرت کردی مثبت دادم!
علی011
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
2
6
بیچاره علی صادقی !!
چجوری خاله شادونه رو میخواد اروم کنه
پاسخ ها
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
چه ربطی به علی صادقی داره ؟
hajix8867
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
علی صادقی شوهرشه
سحر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
10
7
زمان ما مجریهای کودک با مانتو شلوار و مقنعه میومدن میشستن خیلی متین حرف میزدن ما بچه ها هم هم خیلی ازشون خوشمون میومد هم ازشون خیلی چیزها یاد میگرفتیم صدای این شادونه تو مغزه ادم راه میره انقدر که جیغ جیغو هست توی این موضوع اون مقصر نیست ولی مجریهای کودک یه کم اگه متین تر برنامه هاشونو اجرا کنن فکر کنم تو اینده اعصاب بچه ها کمتر خط خطی بشه
ناهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
3
7
یادش بخیر زمان ما منظورم دهه شصته چه کارتونایی نشون میداد . خودم با دیدنشون تحت تاثیر قرار می گرفتم.مثل حنا دختر مزرعه و جودی ابت و خاله ریزه و...اما الان چندتا خاله و عمه و دایی به بچه ها میگن چه کار کنید و نکنید.خدا رحم کنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
1
5
سال گذشته نیز بر اثر بی برنامه بودن برگزاری جشن گروه فتیله در اهواز و خود شرینی یکی از مسئولین برگزاری و مجوز ورود تعداد زیادی دانش آموز بدون بلیت متاسفانه نزدیک بود شاهد رخدادی مشابه باشیم
tnt جون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
2
6
گل گفتی ناهید خانوم..یادش بخیر..الان شده فقط لودگی...یییییییییییه برنامه ببینیننننننننننننننننیم...ینی چی اخه ها؟با خاله هایی که فکر جیبای گشادشونن..یا ادمای مفت خوری که همینطور..آق وکیل لطفا بیشین بینیم بابا..فک کن یکی ازون بچه ها بچه خودت بود بازم اینجوری میگفتی..مردم چی حساب کردی؟
صادق- ازنا لرستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
1
2
حیف نبود جان آن بچه های معصوم به خاطر برنامه مزخرف خاله شادونه که جز پر کردن جیب مجریان آن از بیت المال نتیجه ای نداره از بین بره. خداوند به وا لدین آنها صبر بدهد.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
2
3
اقای به اصطلاح وکیل توکه پول میگیری تادزدا وقاتلاوجانیهاوخلافکارهاروازچنگ عدالت بگریزونی معتضدهرچی هست وهرکی هست چطوری وجدانت اجازه میده بخاطرپول خون سه تابچه بیگناه روپایمال کنی توکجای این قضیه قرارداری خودت متنت رویک باربخون ببین چی نوشتی اخه آدم حسابی وکالت بعضی ازجانیهااگه ارزش معنوی نداره لااقل ارزش مادی داره اماصحبت ازریختن خون چندتاکودک معصومه نه یک تصادف کامیون اخه بنده پول شدن حدی داره درسته اقای معتضدازکلمات خوبی استفاده نکرده ولی دست روی نقطه اصلی دردگذاشته یانه؟پس جوابگوی دنیاوآخرت نه تنهابچه های ازدست رفته وخونواده هاشونیدکه جوابگوی همه مردم ایران ودراول خداهستیداگه بخواهید خون این عزیزان روپایمال کنید.جرمتون به کنارطلبکارمردم هم شدید.....!
احمد ا.
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
3
2
من با آقای معتضد کاملا موافق هستم، متاسفانه به دلیل فقدان تفریح مجری هایی بدون ابتدایی ترین اموزش ها مسوول برنامه های کودکان شدند، معروف شدند و از دورن این مدیریت مجری رقاصه ای مثل حسینی تربیت شد،

مگر ما انقلاب کردیم که دوباره پای اهنگ های شیش و هشت به سازمان باز شود؟ این بچه ها سرمایه های این کشور هستند

برنامه هایی که با بی کفایتی به توهین به رییس جمهور و الفاط زننده ختم شد،

مگر در دوران ما خانه مادر بزرگ ها نبود؟ هادی و هدی ؟ علی کوچولو و ...
برنامه های کودک انچنان پربار بود و ان مسابقه محله آقای قناد بود ، الان شما نگاهی به سطح برنامه های کودک بیندازید ف ت.لید داخلی به جز کلا قرمزی که صفر است


ولی چرا الان باید آقای قناد روی اهنگ های شیش و هشت مبتذل حرکت موزون انجام دهد؟ یک سری بچه بی تحرک و ثابت دست بزنند
چرا باید برنامه های سازمان اسلامی ما با این برنامه ها پر شود؟

شما الان برنامه جمعه ایرانی از رادیو ایران را گوش کنید، چند سال است یک برنامه تکراری بدون هیچ خلاقیتی و تمام اهنگهای لس انجلسی است که مجری زن آزادانه جیغ و فریاد و کف میزنند و احتمالا آقای ضرغامی از این برنامه به عنوان پرمخاطب ترین برنامه ها یاد میکنند و افتخار می کنند،

فقط جای اهنگ های اونور آبی توی تلویزیون کم بود که به لطف برنامه های تحویل سال و خنده بازار این اتفاق افتاد

من نمیدونم چرا تو ذهن کوچک مدیران باید حتما بچه ها روی اهنگ ها شاد دست بزنند ؟ کودک باید پر نشاط باشد میتوانند مسابقه های ورزشی بگذارند و ...،

بولتن نیوز مدتی است نقد های بسیار خوبی میگذارد و به جای درستی زده است، متاسفانه مهد کودک ها و برنامه های صدا و سیما در حال تربیت نا صحیح هستند و خواهش میکنم در این امر هم ورود کنید
کامیاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
2
3
من هم با این نظر کاملاً موافقم :
"متن صحبت های اقای معنضد را به دقت چندین بار خواندم الحق که تمام موارد را به درستی اشاره کرده بود :
خاله ای که تنها هنرش ریز و زیر کردن صدا و میو میو کردن است,
خاله ای که بعد از اتمام برنامه نماند تا لا اقل یک درس اخلاقی یاد بچه ها بده که بچه ها موقع بیرون رفتن همدیگرو هل ندین و یکی یکی بیرون بروید و....
بالاخره ما یک صدای حقی شنیدیم و از سایت بولتن هم انتظار داریم اگر داعیه انتقاد از سیما و برنامه های شدیدا مبتذل ان مخصوصا این خاله های بی هنر را دارد از اقای معتضد حمایت کند .

البته باید از خوبها تقدیر کرد تا انتقاد ها جدی گرفته شود مصداقی اگر بگویم به نظر من تنها برنامه کودک تقریبا مناسب فیتیله ها هستند که هر سه واقعا هنرمند هستند و میشه برنامه هایشان را مربی مهد کودکها تقلید کنند و این بار بچه ها را به بازی بگیرند و همین نیمچه تئاتری که بچه ها در مدرسه و یا مهد کودک بازی کنند بسیار تاثیر مثبت داره هم مسائل اخلاقی است و هم اعتماد به نفس بچه ها بالا می رود و....تا جیغ جیغ کردن و رقصیدن و اهنگ بارو بارو بارونه هی(اهنگ لری برنامه پنگول) را خواندن و یا این مسخره بازی خاله ی شبکه پنج که به بچه ها میگه جیغ و دست و هورا و بعد بچه ها تا اونجا که می تونند هوار میکشندو فقط وحشی گری را یاد بچه ها می دهند. "
م.(حمید) کلباسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
1
21
متاسفانه نسل جوان ایران شده تماشاچی .
یا پای تلویزیون و سی . دی یا ماهواره و یا در
ورزشگاه آزادی تهران و شهرهای دیگر با بدترین
امکانات رفاهی برای تماشای فوتبالیستهای
زیر ابرو برداشته و موی دم اسبی . چرا بایدبرای
3 ماه کلاس بستکبال در مجموعه انقلاب تهران 500 هزار تومان بگیرند؟ورود ماشین هم پولیه
پاسخ ها
سحر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
این به شادونه و خسرو معتضد مربوطه؟ببخشید چه ربطی داشت؟
م.(حمید) کلباسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
1
21
ربطش اینه که بچه ها و نوجوانان ما نیازمند
دسترسی به امکانات ورزشی و تفریحات سالم
هستند نه اینکه ساعتها در یک وجب جا بیخ تا بیخ هم دیگه بنشینند و شاهد لوس بازیهای
یک مشت آدم لندهور باشند . یک روز تلفن یک
اصفهانی زنگ میزنه و میگه الو . من سحرم .
اصفهانی با لهجه غلیظ میگه منم پیش از ظهرم
پاسخ ها
سحر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
جکتون هر چند تکراری بود ولی خندیدم نظر شما کاملا صحیح ولی باز هم اخه به شادونه و خسرو معتضد مربوط نیست
هادی...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
0
4
حالا این بی مسئولیتی و خیانت رخ داده آیا نباید یه نفر وجدان داشته باشه و معذرت خواهی کنی و واسه اون سه نفر ارزش قائل بشه.
همه به فکر خودشون هستن. فقط اون خانواده داغ دیده باید تو این غم بسوزه و بسازه
م(حمید) کلباسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
2
25
یک نفر خوب حرف میزنه مثل خاله شادونه
یک نفر حرفهای خوب میزنه مثل آقای معتضد
من میخوام بگم اگر سی چهل سال پیش با
یک توپ پلاستیکی بچه ها سرگرم میشدند
حالا باید برای داشتن نسلی تندرست و
و خوش فکر دولت هزینه کند . یعنی تماشاگر مسابقات ورزشی و تفر یحی و یا هزاران نفر پای تریبون یک سخنران نشستن
و به حرفهای تکراری گوش کردن ملت ما را
دچار خمود و جمود میکند .
در جنگ تحمیلی مدیون نبوغ و شجاعت و
از جان گذشتگی سردارانی مانند چمران شهیدباقری و شهید فهمیده و همه دلاور مردانی هستیم که ابتکار عمل داشتند و با
لشکری از ژنرالهای مغرور دشمن و ادوات
پیشرفته نظامی به اتکا نیروی جوانی و
اراده و قدرت رهبری امام ( ره ) تا آخرین نفس جنگیدند تا امروز بنوانیم با خیال آسوده
تبادل افکار و اطلاعات کنیم .
اگر امثال استاد معتضد به این رخداد معترض
هستند فقط از سر دلسوزی است . به خاطر
اینکه کودک و نوجوان ما باید امکانات برای
بازی و تفریح و ورزش و رشد و نمو داشته باشد نه اینکه شاهد بچه بازی خاله...باشد
جلیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
2
2
معتضد هم در جواب اعتراض یک دانشجو به تاریخگویی غلط گفته بود من پول می گیرم باید برای آنها حرف بزنم. پس معتضد هم پولکی است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
دروغ نگو
صالحه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
1
واقعا به آن سه خانواده داغ دیده تسلیت عرض می کنم.
تا به حال هر بی نظمی در کشور بود، متوجه قشر کودک جامعه نبود.
چه اندازه بی نظمی...تعجبی ام...
گناه این بچه های معصوم چه بوده که باید پاسوز اهمال کاری هایی بعضی ها شوند.
و تعجبی ام بیشتر که چرا حرف حق به مزاج بعضی ها تا به این حد خوش نیامده.!!!
فردوس کاکاوند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
1
3
اقای وکیل ، مزد گرفته بودی که تا نفر شماره 2950 را توجیه کنی ، فرض کن فرزند خودت یا یکی از بستگانت دارای شماره 2951الی 4000 بود که شامل حمایت هیچکدام از این مجوزهای متنوع و رنگارنگ و بیمه و... نبود ، چه میکردی ؟ اگر میتوانی مانند آقای معتضد بی پروا نظرت را بگو . مزدت را من میدهم .
حق گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
0
0
اصلا اين موضوع چه ربطي به خاله شادونه بنده خدا داره. دعوت شده . اومده برنامه اجرا کرده. چه مي دونسته که نيروي انتظامي نم يتونه آرامش و امنيت را پياده کنه؟ هر کس وظيفه اي داره. اون فقط بايد مجري گري مي کرده. اين معتضد هم چي مي گه واسه خودش. آخه نسل عوض شده.قديمها با يه تيکه چوب يه تاير رو هل مي دادن مي چرخيد کيف مي کردن بچه ها. حالا دوره کامپيوتر و اينترنته . مگه مي شه جلوي تکنولوژي و تغيير تفکر بچه ها رو گرفت؟آقاي معتضد برو به دنيا بگو بايسته. ببين به حرفت گوش مي کنه؟ واقعا متاسفم براي هر کسي که دو تا آهنگ گذاشتن تو تلويزيون رو رقاصي مي دونه اما هزارتا کثافت کاري سکوت مي کنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
0
0
من برای آدمهایی. مثل شماا. که دم از. دین میزنید متاسفم که از خدا نمیترسید هرچه دلتان می خواهد می گویید اگر شما هم مجری بودید. دوست داشتید اراجیف خودتان را نمیدهد شما هم دستتان به گوشت نمیرسد میگویید بو میدهد وگرنه خود شماهم برای پول جان میدهید استاد معتضد تو وطرفدارانتصدای. گربه دراور ببین کی به شما نگاه میکند از تهمت دست بردارید بچه ها دوستش دارند نه آدمهای گنده راست میگویید. امروز اعلام کنید داده خداکار میکنید پول نمی خواهید حسادت وتنگ نظری تا کی مردن هم دارید از خدای خود خجالت بکشید حضرت علی دیده را ندیده گرفت شماچه جوری چیزی را که مطمن نیستید نظر میدهید گفت برو لقمه خود گاز بزن کم پشت سر خلق خدا ساز بزن وسلام
سیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
1
0
دست آقای معتضد درد نکنه ارزوی خوبی برای ایشان دارم
مادرمهربون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
1
0
باید یه برنامه ریزی درست برای تفریح بچه ها داشته باشیم وقتی پدرو مادر همه ی هم وغمشو ن این بشه که فقط پول دربیارن و به نیازای دیگه ی بچه توجه ندارند همین میشه که بچه ها می شینند پای تلویزیون و میخوان تمام نیازهاشون رو از طریق اون تامین کنند درسته که زمانه عوض شده ولی من معتقدم که بهترین دوست بچه ها اول مادرشون بعدم پدرشونه پس سعی نکنین نقش خودتونو به خاله ها وعموهای قلابی بدین و عزیزترین کساتونو با تربیت دلخواه دیگران بزرگ کنیدیالا بجنبید بچه ها منتظر شمان رفقا
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین