کد خبر: ۸۴۵۶۲۱
تاریخ انتشار:
حجت‌الاسلام ادیب یزدی در مراسم ترحیم آیت‌الله نجفی تهرانی:

مسجد جامع نبی اکرم مرکز کمک‌های مردمی برای جبهه‌ها و پشتیبانی از رزمندگان بود/ محبوبیت آیت‌الله نجفی تهرانی در بین آحاد مردم

خطیب حوزوی گفت: با مدیریت و برنامه‌ریزی آیت‌الله نجفی تهرانی، مسجد جامع نبی اکرم(ص) در دوره دفاع مقدس نیز از مساجد پیشرو و در حوزه‌های مختلف موثر بود.
مسجد جامع نبی اکرم مرکز کمک‌های مردمی برای جبهه‌ها و پشتیبانی از رزمندگان بود/ محبوبیت آیت‌الله نجفی تهرانی در بین آحاد مردم

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه بولتن‌‌نیوز؛ مراسم ترحیم عالم وارسته مرحوم آیت‌الله ضیاءالدین نجفی تهرانی، ریاست محترم حوزه علمیه و امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم (ص) امروز  ساعت ۱۶ با قرائت قرآن و ذکر مصیبت توسط ذاکرین و پیرغلامان با اخلاص اباعبدالله در مسجد جامع نبی اکرم(ص) با حضور طلاب، روحانیون و نمازگزارن برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی، خطیب حوزوی در این مراسم باشکوه ضمن عرض تسلیت رحلت جانگداز عالمی کم نظیر، دلسوز طلاب،روحانیت و مردم یعنی آیت‌الله ضیاءالدین نجفی تهرانی(ره) گفت: اگر روحانیت جامعیت نداشته باشد در این عصر و زمان نمی‌تواند مردم را جذب کند و آیت‌الله نجفی تهرانی با وجود اشتغال فراوان به نویسندگی و پژوهشگری، مانند بسیاری از بزرگان حوزه علمیه، هیچ‌گاه مسجد، اقامه نماز جماعت و شنیدن درد و دل‌ها و درخواست‌های مردم و نیازمندان و تلاش مجدانه برای برآوردن حاجات و رفع گرفتاری‌های آنان را رها نکردند همین موضوع، موجب افزایش محبوبیت معظم‌له نزد مردم شده است.
وی ادامه داد: آیت‌الله نجفی در علم فقه و اصول صاحب نظر بود.

دبیر جامعه مبلغین تهران  افزود: مرحوم آیت‌الله نجفی، محضر مقام معظم رهبری می‌رسیدند و با ایشان ارتباط داشتند و مقام معظم رهبری هم علاقه شدید و ارادت به آیت‌الله نجفی داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیب یزدی با اشاره به اینکه آیت‌الله نجفی در دوران دفاع مقدس به جبهه رفتند گفت: مسجد ایشان، مسجد جامع نبی اکرم(ص) در دوره دفاع مقدس نیز از مساجد پیشرو و در حوزه‌های مختلف موثر بود.

این خطیب حوزوی ادامه داد: مسجد نبی اکرم(ص) در دوره جنگ تحمیلی هشت ساله دشمن علیه ملت ایران، صدها تن از نیروهای خود به ویژه بسیجیان جوان را به جبهه‌ها اعزام کرد.

خبرنگار: علیرضا برومند

برچسب ها: علم ، نیازمندان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین