به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،العربیه مدعی شد ۲۲ تن از خدمه ایرانی نفتکش گروگان گرفته شده از سوی آمریکا به پاکستان و سپس به ایران تحویل داده شدند
🔸️منابع ایرانی هنوز درباره صحت و سقم این خبر اظهار نظری نکرده اند
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com