کد خبر: ۸۸۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۱:۴۶
حزب‌الله از هدف قرار دادن یک رادار ویژه اخلال ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپاد خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، حزب الله لبنان سیستم جمینگ پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در پاسخ به تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی، یک رادار ویژه اخلال(جمینگ) پهپادها متعلق به ارتش اسرائیل را در اطراف قلعه تاریخی شقیف در جنوب لبنان با پهپاد هجومی «ابابیل» هدف قرار داده اند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :