کد خبر: ۸۸۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۲۱:۰۶
کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد که سهمیه فوتبال ایران در لیگ نخبگان از فصل ۲۸_۲۰۲۷ به ٣ تیم افزایش خواهد یافت ..

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس،کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد که سهمیه فوتبال ایران در لیگ نخبگان از فصل ۲۸_۲۰۲۷ به ٣ تیم افزایش خواهد یافت و یک ایرانی نیز در لیگ قهرمانان آسیا ۲ حضور پیدا می‌کند.

عربستان با ۶ و امارات با ۵ سهمیه در دو لیگ نخبگان و قهرمانان آسیا ٢ بالاتر از ایران که ۴ سهمیه در این دو تورنمنت گرفته قرار دارند.

این در شرایطی است که سهمیه ایران در فصل بعد ٢+١ خواهد بود.

برچسب ها: اسیا لیگ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :