کد خبر: ۸۸۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۵ - ۲۱:۳۴
رئیس شورای سیاسی جنبش نجباء از دولت عراق خواست که آمریکایی‌های باقی‌مانده در بغداد را اخراج کند، زیرا آن‌ها در ...

به گزارش بولتن نیوز رئیس شورای سیاسی جنبش نجباء از دولت عراق خواست که آمریکایی‌های باقی‌مانده در بغداد را اخراج کند، زیرا آن‌ها در بی‌ثبات‌سازی اوضاع امنیتی ــ سیاسی عراق مداخلات مشکوک دارند و به‌طور دائم از رژیم صهیونیستی حمایت اطلاعاتی ــ نظامی بعمل می‌آورند.

▪️ شیخ «علی الاسدی» همچنین حمله به دستگاه اطلاعاتی عراق را اقدامی خائنانه دانست و تأکید کرد: در این ماجرای شبهه‌ناک، شواهدی از خباثت آمریکا برای بر هم زدن تمرکز و منحرف ساختن توجهات از هدف اصلی وجود دارد.

برچسب ها: نجبا ایران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :