کد خبر: ۸۸۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۷:۲۸
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد: ساعات کاری میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در ۴ روز انتهایی سال افزایش می‌یابد.

به گزارش بولتن نیوز، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: با توجه به استقبال و افزایش مراجعه شهروندان، ساعات کاری تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار در ۴ روز انتهای سال افزایش می یابد.

وی افزود: از روز ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه طبق برنامه ریزی های انجام شده ساعت کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار برای رفاه حال شهروندان افزایش خواهد داشت.

بختیاری‌زاده ادامه داد: برای همین اساس ساعت فعالیت تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار از ساعت ۸ صبح تا ۱۸:۳۰ شب به صورت یکسره خواهد بود.

گفتنی است؛ روز جمعه ۲۹ اسفندماه نیز تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ فعالیت دارند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :