کد خبر: ۸۸۰۳۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۳۷
«اسکات ریتر» افسر و بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل
 موساد و سیا به‌طور گسترده از استارلینک به‌عنوان یک سازوکار ارتباطی استفاده می‌کردند. ایران توانست ارتباطات لحظه‌ای عوامل موساد، MI6 و سیا را با هدایت‌کنندگان خارجی آن‌ها رصد کند و سپس با اقدام به‌موقع، این شبکه‌ها جمع‌آوری و خنثی شدند و در نتیجه موساد، MI6 و سیا عملاً امکان برقراری ارتباط مؤثر با نیروهای خود را از دست دادند. 

گروه بین الملل:«اسکات ریتر» افسر و بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل: موساد و سیا به‌طور گسترده از استارلینک به‌عنوان یک سازوکار ارتباطی استفاده می‌کردند. ایران توانست ارتباطات لحظه‌ای عوامل موساد، MI6 و سیا را با هدایت‌کنندگان خارجی آن‌ها رصد کند و سپس با اقدام به‌موقع، این شبکه‌ها جمع‌آوری و خنثی شدند و در نتیجه موساد، MI6 و سیا عملاً امکان برقراری ارتباط مؤثر با نیروهای خود را از دست دادند. 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از بیداری ملت،اینترنت قطع شد تا سیا، موساد و دیگران نتوانند با آنچه از شبکه‌هایشان باقی مانده ارتباط برقرار کنند.

برچسب ها: سیا موساد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :