کد خبر: ۸۷۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۴ - ۱۴:۴۲
رئیس کمیسیون تخصصی موبایل در گفت‌وگو با ایسنا:گوشی‌های قاچاق آیفون ۱۷ در بازار افزایش یافته است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل در گفت‌وگو با ایسنا:گوشی‌های قاچاق آیفون ۱۷ در بازار افزایش یافته است.

اختلاف هزینه رجیستری مسافری و تجاری، زمینه‌ساز سوءاستفاده‌های گسترده در بازار شده است.

به‌زودی سامانه همتا و گمرک برای اصلاح روند رجیستری جلسه برگزار می‌کنند.

برچسب ها: ایفون قاچاق

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :