کد خبر: ۸۷۵۸۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۴ - ۲۲:۲۶
بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم، به سلول اسیران فلسطینی رفته و در حالی که سه نیروی قسام را دست‌بسته و خمیده به دوربین نشان می‌دهد.

به گزارش بولتن نیوز، بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم، به سلول اسیران فلسطینی رفته و در حالی که سه نیروی قسام را دست‌بسته و خمیده به دوربین نشان می‌دهد، با خوشحالی می‌گوید:«این‌ها نخبه قسام هستند، همیشه دست‌بسته‌ و با آب و غذای محدود شکنجه می‌شوند.»

 خباثت صهیونیست‌ها به جایی رسیده که به«فخرفروشی با شکنجه» روی آورده‌اند!

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :