کد خبر: ۸۷۳۳۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۴ - ۱۵:۵۷
حسابهای بانکیشون هم دیگه گنجایش نداشته ، پولها را میدادن طلا و آب میکردن و در منزل قایم می‌کردند .

به گزارش بولتن نیوز به نقل از آوای نفت، حسابهای بانکیشون هم دیگه گنجایش نداشته ، پولها را میدادن طلا و آب میکردن و در منزل قایم می‌کردند .تا کنون ۷نفر دستگیر شدند و با قرار بازداشت موقت در اختیار دستگاه قضایی هستند احتمال دارد پای عده ای دیگر از  مسئولان به این پرونده باز شود . 

برچسب ها: اختلاس شرکت نفت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :