کد خبر: ۸۷۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۴ - ۱۵:۲۴
مسئولان هشدار داده‌اند کسانی که در سامانه املاک و اسکان ثبت‌نام نکنند، مشمول تعرفه‌های پرمصرف خواهند شد...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، مسئولان هشدار داده‌اند کسانی که در سامانه املاک و اسکان ثبت‌نام نکنند، مشمول تعرفه‌های پرمصرف خواهند شد و قبض برق بالاتری دریافت می‌کنند؛ موضوعی که با هدف شفاف‌سازی اطلاعات ملکی و مدیریت بهینه انرژی در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب ها: املاک برق

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :