به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،معاون وزیر امور خارجه: پیگیریهای کیفری ما در هر سطحی از مقامات رژیم صهیونیستی در هر محکمه داخلی و خارجی باوجود موضع ما علیه این رژیم امکانپذیر است و آنان نباید احساس مصونیت کنند.
🔹 موضع جمهوری اسلامی ایران در مورد نامشروع بودن رژیم صهیونیستی و عدم شناسایی آن کاملاً روشن است.
🔹 بنابراین، اگر ایران اقداماتی در حوزه حقوقی و قضائی انجام دهد، هیچکس نمیتواند ادعا کند که ایران بخشی از رژیم صهیونیستی را در یکی از اقدامات خود به رسمیت شناخته است.
🔹 اگر آنها به مکانیزم «اسنپ بک» یا «مکانیسم ماشه» روی آورند، باید بگوییم که چرا تعهدات خود را انجام ندادهاند.
🔹 این را هم برای سایر کشورها و هم برای سازمان ملل و شورای امنیت روشن کردهایم که اگر چنین اقدامی صورت گیرد، سوءاستفاده از ساختارهای بینالمللی است و جمهوری اسلامی ایران واکنش قاطعی به آن نشان میدهد.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com