کد خبر: ۸۷۱۸۹۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۱
معاون وزیر امور خارجه: پیگیری‌های کیفری ما در هر سطحی از مقامات رژیم صهیونیستی در هر محکمه داخلی و خارجی باوجود ..

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،معاون وزیر امور خارجه: پیگیری‌های کیفری ما در هر سطحی از مقامات رژیم صهیونیستی در هر محکمه داخلی و خارجی باوجود موضع ما علیه این رژیم امکان‌پذیر است و آنان نباید احساس مصونیت کنند.

🔹 موضع جمهوری اسلامی ایران در مورد نامشروع بودن رژیم صهیونیستی و عدم شناسایی آن کاملاً روشن است.

🔹 بنابراین، اگر ایران اقداماتی در حوزه حقوقی و قضائی انجام دهد، هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که ایران بخشی از رژیم صهیونیستی را در یکی از اقدامات خود به رسمیت شناخته است. 

🔹 اگر آنها به مکانیزم «اسنپ بک» یا «مکانیسم ماشه» روی آورند، باید بگوییم که چرا تعهدات خود را انجام نداده‌اند.

🔹 این را هم برای سایر کشورها و هم برای سازمان ملل و شورای امنیت روشن کرده‌ایم که اگر چنین اقدامی صورت گیرد، سوءاستفاده از ساختارهای بین‌المللی است و جمهوری اسلامی ایران واکنش قاطعی به آن نشان می‌دهد.

 

برچسب ها: اسنپ اسرائیل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :