کد خبر: ۸۷۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۴ - ۱۴:۲۰
مقام ارشد ایرانی:
یک مقام ارشد ایرانی:بخش اعظم اورانیوم با غنای بالا موجود در تاسیسات هسته‌ای ایران که هدف حمله وحشیانه آمریکا قرار گرفت، به یک مکان اعلام‌نشده منتقل شده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،یک مقام ارشد ایرانی:بخش اعظم اورانیوم با غنای بالا موجود در تاسیسات هسته‌ای ایران که هدف حمله وحشیانه آمریکا قرار گرفت، به یک مکان اعلام‌نشده منتقل شده است.

🔹️انتقال این مواد پیش از حمله بامداد امروز (یک‌شنبه) آمریکا انجام شد.

🔹️تعداد کارکنان حاضر در تاسیسات فردو به حداقل کاهش یافته است.

 

برچسب ها: اورانیوم ایران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :