آژانس بینالمللی انرژی اتمی اعلام کرده است، جمهوری اسلامی ایران تولید اورانیوم غنیشده در سطح تا ۶۰ درصد را تسریع کرده است.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، آژانس بینالمللی انرژی اتمی اعلام کرده است، جمهوری اسلامی ایران تولید اورانیوم غنیشده در سطح تا ۶۰ درصد را تسریع کرده است.