کد خبر: ۸۶۶۸۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۵:۳۴
یک منبع آگاه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تائید خبر سفر تفریحی سعیدی مدیرعامل شستا به سوئد گفت: سعیدی در ایام نوروز و ماه رمضان به سفر تفریحی سوئد رفت و به همین دلیل در برخی از برنامه ها و دیدارهای ابتدای سال جدید حضور نداشت.

گروه احتماعی: یک منبع آگاه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تائید خبر سفر تفریحی سعیدی مدیرعامل شستا به سوئد گفت: سعیدی در ایام نوروز و ماه رمضان به سفر تفریحی سوئد رفت و به همین دلیل در برخی از برنامه ها و دیدارهای ابتدای سال جدید حضور نداشت.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، شنیده ها از این حکایت دارد که محمدرضا سعیدی مدیرعامل شستا از اوخر سال گذشته به سفر تفریحی خارج از کشور از جمله سوئد رفته است.

خبرنگار ما امروز پیگیر این خبر شد که یک منبع آگاه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تائید خبر سفر تفریحی سعیدی مدیرعامل شستا به سوئد گفت: سعیدی در ایام نوروز به سفر تفریحی سوئد رفت و به همین دلیل در برخی از برنامه ها و دیدارهای ابتدای سال جدید حضور نداشت.

وی افزود: امروز شنبه هم دیدار رئیس جمهور با مسئولین و مدیران دولتی بود ولی ما آقای سعیدی را در این دیدار ندیدیم.

در سوم فروردین ماه امسال، همسر شهرام دبیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، عکسی از سفرشان به قطب جنوب منتشر کرد.

در ابتدا، معاونت پارلمانی ریاست جمهوری این خبر را تکذیب کرد، اما شواهد موجود - از جمله ردیابی نام کشتی که در پس‌زمینه عکس دیده می‌شد - تأیید کرد که این خبر صحت دارد. بررسی‌ها نشان داد کشتی مذکور درست در همان روزی که عکس منتشر شده بود، سفر خود را به سمت قطب جنوب آغاز کرده است.

در پی این اتفاق، مسعود پزشکیان رئیس جمهور صبح امروز شنبه در حکمی وی را عزل کرد.

حال معلوم نیست که آیا سفر تفریحی مدیرعامل شستا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به خارج از کشور باعث عزل وی از سوی میدری وزیر تعاون می شود یا نه؟.

مطالب مرتبط
برچسب ها: وزارت تعاون شستا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :