کد خبر: ۸۶۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
پس از اخراج محمود خلیل، دانشجوی الجزایری از ایالات متحده؛ وزارت امنیت داخلی آمریکا تأیید کرد یک دانشجوی دیگر از هند که در راهپیمایی‌های حمایت از فلسطین در دانشگاه کلمبیا شرکت کرده بود، پس از لغو ویزا، اخراج شده است.

گروه بین الملل: پس از اخراج محمود خلیل، دانشجوی الجزایری از ایالات متحده؛ وزارت امنیت داخلی آمریکا تأیید کرد یک دانشجوی دیگر از هند که در راهپیمایی‌های حمایت از فلسطین در دانشگاه کلمبیا شرکت کرده بود، پس از لغو ویزا، اخراج شده است

به گزارش بولتن نیوز،  اخراج این دانشجو در پی افزایش سرکوب‌ها از سوی دولت ترامپ علیه اتباع خارجی دخیل در راهپیمایی‌های گسترده ضد صهیونیستی و حمایت از فلسطین در آمریکا صورت گرفت.

در ادامه این سرکوبگری شبکه ماهواره‌ای "الاقصی" اعلام کرد که به دنبال تصمیم مشترک آمریکا و اروپا، پخش این شبکه از تمامی ماهواره‌های بین‌المللی متوقف شده است.

برچسب ها: آمریکا اتباع

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :