کد خبر: ۸۶۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
نشست معاونان وزرای خارجه ایران، روسیه و چین در پکن آغاز شد. 

 به گزارش بولتن نیوز  به نقل از ایسنا،نشست معاونان وزرای خارجه ایران، روسیه و چین در پکن آغاز شد. 

«کاظم غریب‌آبادی» نماینده ‎ایران در این نشست است. 

تمرکز نشست دیپلمات‌های ارشد سه کشور، بر تحولات مرتبط با موضوع ‎هسته‌ای و رفع تحریم‌ها است.

برچسب ها: ایران پکن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :