کد خبر: ۸۶۴۳۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
قراردادی عجیب در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب؛
نفت ما در شبکه ایکس نوشت؛ قراردادی توسط شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با شرکت ‌”پ”منعقد شده است که این شرکت دکل‌های بی‌کیفیت و قدیمی را وارد کشور کرده است.
گروه اقتصادی: نفت ما در شبکه ایکس نوشت؛ قراردادی توسط شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با شرکت ‌”پ”منعقد شده است که این شرکت دکل‌های بی‌کیفیت و قدیمی را وارد کشور کرده و به‌واسطه توافقات قبلی! این دکل‌ها به‌عنوان تجهیزات مورد استفاده در پروژه‌ها پذیرفته شده‌اند!
 
به گزارش بولتن نیوز، شرکت “پ”با دریافت پیش‌پرداخت از قرارداد، این شرکت دکل‌ها را خریداری کرده و پس از آن این دکل‌ها را به مناطق نفت‌خیز جنوب اجاره می‌دهد! این فرآیند باعث شده که شرکت “پ”بدون هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری جدید، در مدت‌زمان کوتاه مالک سه دکل حفاری شود و در نهایت با دریافت مبالغ اجاره، سود بسیار زیادی کسب نماید!
 
“نفت ما” آمادگی دارد اسناد ذکر شده را در اختیار نهادهای نظارتی قرار دهد.
 
انتهای پیام/#

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :