کد خبر: ۸۶۴۳۱۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
معاون اسبق وزیر نفت: زنگنه ۱۰۰ میلیارد دلار به کشور ضرر زد.

به گزارش بولتن نیوز، ابراهیمی اصل، معاون وزیر اسبق نفت: ۲ دکل در زمان وزارت رستم قاسمی در میدان گازی فرزاد گذاشتیم و قرار بود با عربستان به صورت مشترک تولید کنیم. زنگنه تا به وزارت رسید، دکل‌ها را برداشت و ۱۰۰ میلیارد دلار به کشور ضرر زد.

برچسب ها: زنگنه دلار

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :