کد خبر: ۸۶۴۰۵۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
با این تورم با این عیدی کارمندان و بازنشستگان چکار می توانند بکنند؟
سخنگوی دولت اعلام کرد که در جلسه هیات دولت امروز میزان عیدی و حق عائله مندی کارمندان دولت مشخص شد.


به گزارش بولتن نیوز : فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: در جلسه امروز هیات دولت، میزان عیدی و حق عائله مندی کارمندان دولت مشخص شد و بر همین اساس ۳ میلیون تومان به عنوان عیدی و ۸۴۰ هزارتومان حق عائله مندی در نظر گرفته شده است. همچنین به ازای هر فرزند ۳۶۰ هزارتومان در نظر گرفته شده است.

با اعلام این مبلغ اعتراضات وسیعی بین کارمندان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری از شب گذشته صورت گرفته که با این مبلغ چه کنیم، ما درگروههای مختلف کارمندی و بازنشستگان در فضای مجازی،  شاهد اعتراضات بر حقی بودیم که می گفتند با این مبلغ چه باید بکنیم ، در کنار این میزان حقوق شایعاتی هم در خصوص عیدی به بعضی از کارمندان بانکها در گروهها ارسال می شد که میزان بیست روز حقوق بود که چون ما سندی ندیدیم تایید نمی کنیم ولی حقیقتا عزیزانی که در دولت تصمیم گیری کردند با آن همه ادعای عدالتخواهی در خصوص اینکه حقوقها باید بر اساس تورم افزایش پیدا کند و... آیا این میزان منطقی است؟ این عدالت است ؟ 

مخاطبین عزیز و کاربران محترم سایت آیا واقعا این میزان عیدی را چه باید کرد؟

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :