کد خبر: ۸۵۹۹۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
اردوغان و وزیر امور خارجه‌اش که روز یک‌شنبه و پس از ترک دمشق توسط اسد او را به بدترین عناوین مورد خطاب قرار دادند،...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از اخبار سوریه،اردوغان و وزیر امور خارجه‌اش که روز یک‌شنبه و پس از ترک دمشق توسط اسد او را به بدترین عناوین مورد خطاب قرار دادند، منافق‌هایی هستند که فقط با یک نگاه عمیق و چندلایه به اصل ماجرا می‌شود به واقعیت آن‌ها پی برد. آن‌ها امروز اسد را یک فرد «بد» خطاب کردند که «دست دراز شده ترکیه» را رد کرد، اما اگر اسد «بد» بود، پس چرا شما با او وارد مذاکرات دوساله شدید؟ اگر اسد بد بود، چرا دو سال تلاش کردید تا او در قدرت بماند و آن را با مزدوران و عناصر شما شریک شود؟ اگر بد بود، چرا بارها با وزیر دفاع، وزیر خارجه و مسوول امنیتی اسد دیدار کردید؟ اگر بد بود چرا با او خواستید در مورد کردهای حاکم بر شمال و شرق سوریه به توافق برسید؟ پس اسد خوب بود؛ اگر خواسته‌ها و سیاست‌های شما را قبول می‌کرد و می‌پذیرفت خوب بود... 

پس اگر آدم خوبی بود، چرا ده‌ها هزار تروریست تکفیری با اکثریت ترک‌ را به ناگهان وارد سوریه کرده و این کشور را به مرکزی برای تروریست‌های چندملیتی با سوابق بسیار خطرناک تبدیل کردید؟ این همه نفاق و دورویی فقط از جماعت اخوانیِ انگلیسی‌مسلک بر می‌آید که غرب آسیا را با این اقدامات خود به ناامن‌ترین روزهایش رساندند. بله، بشار اسد به اردوغان اجازه نداد که به تروریست‌ها از طریق او مشروعیت بدهد، اجازه نداد که امروز تروریست‌ها به عنوان بخشی از ساختار قدرت، سوریه را به عنوان مرکز نفوذ و حضور ترکیه تبدیل کنند، بلکه با عدم توافق خود سوریه را کشوری اشغال شده توسط تروریست‌های وابسته به ترکیه تبدیل کرده که همه مسوولیت‌های آن بر گردن ترک‌ها است./4

برچسب ها: اردوغان اسد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :