کد خبر: ۸۵۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
ارتش اسرائیل ضاحیه جنوبی بیروت را هدف حملات خود قرار داد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از مهر، ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش‌بس در لبنان را نقض کرد.

بر اساس گزارش‌های رسیده ارتش رژیم صهیونیستی ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داده است.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تصریح کرد که پاسخ به نقض‌های اسرائیل در خاک لبنان به منافع ملی این کشور مربوط می‌شود.

تاکنون جزئیات بیش‌تری درباره شهدا، زخمی‌ها و خسارات مالی این حمله این حمله منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :