کد خبر: ۸۵۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
دولت اندونزی نگران امنیت سرمایه‌گذاری است؛
دولت اندونزی اعلام کرده است که اجازه واردات فقط به گوشی‌هایی داده می‌شود که حداقل 40 درصد از تولید آن داخل خاک اندونزی انجام شده باشد!
به گزارش بولتن نیوز، همزمان با تلاش دولت چهاردهم جهت رفع محدودیت‌های ثبت گوشی‌های هوشمند اپل در ایران، دولت اندونزی اعلام کرده است که اجازه واردات فقط به گوشی‌هایی داده می‌شود که حداقل 40 درصد از تولید آن داخل خاک اندونزی انجام شده باشد! سخنگوی وزارت صنعت اندونزی با اشاره به قوانین داخلی گفته است: این مقرره به منظور رعایت انصاف بین سرمایه‌گذاران خارجی اعمال می‌شود.
 
بر اساس این مصوبه نه تنها محصولات اپل، بلکه تلفن‌های هوشمند گوگل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از واردات آن‌ها جلوگیری خواهد شد. البته این ممنوعیت شامل واردات مسافری نیست و محصولاتی که مالیات آن‌ها پرداخت شده است همچنان اجازه فعالیت خواهند داشت.
 
 همچنین سخنگوی وزارت صنعت اندونزی اعلام کرده است که در پی تلاش برای غیرفعال سازی گوشی‌هایی است که بصورت غیرقانونی وارد کشور شده‌اند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :