کد خبر: ۸۴۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
دیپلمات‌های غربی مدعی شدند که ایران با «افزایش ظرفیت» غنی‌سازی اورانیوم در ۲ سایت به قطعنامه جدید شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی ...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، دیپلمات‌های غربی مدعی شدند که ایران با «افزایش ظرفیت» غنی‌سازی اورانیوم در ۲ سایت به قطعنامه جدید شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه خود پاسخ می‌دهد، اما «این افزایش به اندازه‌ای نیست که بسیاری نگران آن بودند.

برچسب ها: غنی انرژی اتمی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :