کد خبر: ۸۴۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۳
گروه هکری «انانیموس» اعلام کرد به پایگاه‌ داده‌های ارتش اسرائیل نفوذ کرده و به حدود ۲۵۰ هزار سند دست یافته است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، این گروه هکری اعلام کرد با نفوذ به پایگاه داده‌های ارتش رژیم اشغالگر توانسته ۲۰ گیگابایت داده، معادل بیش از ۲۳۳ هزار سند نظامی رژیم صهیونیستی را به دست آورد و تهدید کرده که آن‌ها را در دسترس عموم قرار خواهد داد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به این حمله هکری مدعی شد که سرقت این حجم از اطلاعات نظامی با توجه به سامانه‌های امنیتی پیشرفته این رژیم، ناممکن به نظر می‌رسد. وزارت جنگ اسرائیل این گروه هکری را به تلاش برای به‌راه‌انداختن جنگ روانی متهم کرد.

چند هفته قبل هم یک گروه هکری دیگر مدعی شد با حمله به پایگاه داده وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی توانسته ۸ میلیون داده با حجم ۳۰۰ گیگابایت را سرقت کند.

 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :