کد خبر: ۸۴۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸
رسانه عبری زبان:
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل گزارش داد با وجود گذشت ۶ ماه از زمان آغاز جنگ علیه غزه، اما هنوز ۱۰۰ هزار «اسرائیلی» در پی صدور دستورات تخلیه از خانه‌هایشان آواره هستند و تا این لحظه هیچ چشم‌اندازی برای مرحله پساجنگ وجود ندارد.
 به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، یک رسانه اسرائیل نوشت که از زمان آغاز حملات این رژیم علیه نوار غزه، هنوز ۱۰۰ هزار تن از ساکنان اراضی اشغالی آواره هستند.
 
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل گزارش داد با وجود گذشت ۶ ماه از زمان آغاز جنگ علیه غزه، اما هنوز ۱۰۰ هزار «اسرائیلی» در پی صدور دستورات تخلیه از خانه‌هایشان آواره هستند و تا این لحظه هیچ چشم‌اندازی برای مرحله پساجنگ وجود ندارد.
 
مسؤولان اسرائیل در پی آغاز جنگ علیه نوار غزه، ساکنان شهرک‌های متعددی در غلاف غزه را تخلیه کردند.
 
همچنین آنها ۲۸ شهرک واقع در مرزهای لبنان را به دلیل حملات متقابل حزب‌الله از اکتبر گذشته تخلیه کردند.
 
اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: غزه آواره اسرائیل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :