کد خبر: ۸۴۳۷۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
نیروهای ارتش اسرائیل که به مدت حدود دو هفته مجمتع پزشکی «الشفاء» در نوار غزه را تحت محاصره خود درآورده بودند.

گروه بین الملل: نیروهای ارتش اسرائیل که به مدت حدود دو هفته مجمتع پزشکی «الشفاء» در نوار غزه را تحت محاصره خود درآورده بودند، بعد از به بار آوردن ویرانی‌های گسترده و به شهادت رساندن حدود ۳۰۰ فلسطینی از این بیمارستان عقب‌نشینی کردند.

به گزارش بولتن نیوز، ارتش اسرائیل روز گذشته نیز چادر آوارگان و خبرنگاران فلسطینی را در محوطه بیمارستان «شهداء الاقصی» در مرکز نوار غزه هدف حمله قرار داد که به دنبال آن، دست‌کم ۴ شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند و حدود ۲۰ نفر دیگر مجروح شدند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :