کد خبر: ۸۴۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
اختلال دوقطبی یکی از اختلالات روانی است که بیشتر در سنین نوجوانی و بزرگسالی دیده می‌شود، که عموماً افراد مبتلا از نشانه‌های آن بی‌اطلاع هستند.

به گزارش بولتن نیوز، اختلال دوقطبی یکی از اختلالات روانی است که بیشتر در سنین نوجوانی و بزرگسالی دیده می‌شود، که عموماً افراد مبتلا از نشانه‌های آن بی‌اطلاع هستند. افراد مبتلا به این بیماری دچار تغییرات شدید خلق می‌شوند، فرد مبتلا در دوره‌‌ای بسیار خوب و خوشحال و در دوره‌ای دیگر بسیار ناراحت و افسرده است. این بیماری در گذشته افسردگی مانیک یا مانیک دیپرشن نامیده می‌شد

+ ۳۰ مارس روز جهانی اختلال دوقطبی

برچسب ها: اختلال دوقطبی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :