کد خبر: ۸۴۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
در ماه رمضان بهتر است از نوشیدن بیش از حد چای در وعده سحری خودداری نمایید.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از مجله پزشکی، در ماه رمضان بهتر است از نوشیدن بیش از حد چای در وعده سحری خودداری نمایید.

زیرا چای باعث افزایش دفع ادرار و از دست رفتن نمکهای معدنی که بدن در طول روز به آنها احتیاج دارد میگردد

برچسب ها: مصرف چای سحری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :