کد خبر: ۸۴۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
برای رفع عطش و تشنگی در ماه رمضان، نوشیدن آب زیاد در سحری هیچ فایده ای ندارد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از مجله پزشکی، برای رفع عطش و تشنگی در ماه رمضان، نوشیدن آب زیاد در سحری هیچ فایده ای ندارد. روزه داران باید برای رفع تشنگی از نوشیدنی ها و میوه‌های مناسب استفاده کنند.

برچسب ها: میوه ها تشنگی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :