کد خبر: ۸۴۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
براساس تحقیق جدیدی که توسط دانشمندان انجام شده است، بزرگسالانی که هفته‌ای حداقل دو لیتر نوشیدنی‌های قندی یا دارای شیرین‌کننده مصنوعی می‌نوشند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از شبکه راوی، براساس تحقیق جدیدی که توسط دانشمندان انجام شده است، بزرگسالانی که هفته‌ای حداقل دو لیتر نوشیدنی‌های قندی یا دارای شیرین‌کننده مصنوعی می‌نوشند، در مقایسه با بزرگسالانی که کمتر از این نوشیدنی‌ها مصرف می‌کنند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به نوعی آریتمی قلبی با نام «فیبریلاسیون دهلیزی» (AFib) قرار دارند. مطالعه دانشمندان همچنین نشان می‌دهد که نوشیدن حداقل یک لیتر آب خالص و شیرین‌نشده، مانند آب پرتغال یا سبزیجات، کمتر باعث بروز فیبریلاسیون دهلیزی می‌شود. البته آن‌ها نتوانسته‌اند تأیید کنند که آیا نوشیدنی‌های شیرین باعث ایجاد این اختلال می‌شوند یا خیر.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :