صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
روزنامه هاآرتص اعلام کرد، نشانه‌های اولیه‌ای از شیوع بیماری‌های بسیار خطرناک در نوار غزه وجود دارد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، روزنامه هاآرتص اعلام کرد، نشانه‌های اولیه‌ای از شیوع بیماری‌های بسیار خطرناک در نوار غزه وجود دارد.

در ادامه گزارش آمده است، آزمایش خون شماری از اسرای آزاد شده از غزه نشان داد که ویروس‌های خطرناکی را در خون خود دارند.

ظاهرا این ویروس های به شدت خطرناک از طریق آب شرب نوار غزه وارد بدن این افراد شده است.

هاآرتص به مسئولین رژیم صهیونیستی توصیه کرد هر چه زودتر و بدون فوت وقت زمینه آزادی اسرای اسرائیلی را فراهم کند، چون با توجه به شرایط غزه وقتی برای از دست دادن وجود ندارد.

برچسب ها: غره ، بیماری‌

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :