صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
«موسی ابومرزوق» از رهبران حماس:آتش‌بس فردا ساعت ۱۰ به وقت محلی (۱۱:۳۰ به وقت تهران) آغاز می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از عصرایران، «موسی ابومرزوق» از رهبران حماس:آتش‌بس فردا ساعت ۱۰ به وقت محلی (۱۱:۳۰ به وقت تهران) آغاز می‌شود.

اکثر ۵۰ نفری که آزاد می‌شوند دارای تابعیت خارجی هستند.

به ازای هر زندانی که داریم ۳ اسیر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد می‌شوند.

ما زندان نداریم و زندانیان ما در خانه‌های فلسطینی هستند و به همین دلیل اسرا در هنگام بمباران خانه‌ها کشته شدند.

به همه زندانیان در زندان‌های رژیم صهیونیستی اطمینان می‌دهم که آزاد خواهند شد.

برچسب ها: اتش بس ، حماس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :