صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
نهیب نجباء به دولت عراق:
جنبش نُجَباء دولت عراق را به خلف وعده و اهمال در عمل به تکلیف قانونی خود یعنی اخراج نظامیان بیگانه متهم کرد.

گروه بین الملل: شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور اطلاعیه‌ای ضمن ابراز تأسف از بیانیه دفتر رسانه‌ای دولت عراق که پایگاه‌های محل استقرار نظامیان اشغالگر آمریکایی را "مقرهای عراقی!" توصیف کرده، خاطرنشان ساخت:

به گزارش بولتن نیوز به نقل از نجبا،  ساعتی نیست که نیروهای اشغالگر به زمین و آسمان عراق تعدی نکنند. بالگردها و پهپادهای تهاجمی آمریکا بدون اجازه و موافقت دولت، در آسمان بغداد و سایر شهرها جولان می‌دهند.

 دولت عراق حتی از تعداد و کیفیت نیروهای بیگانه و تحرکاتشان در مرزهای عراق با اردن، سوریه و کویت هیچ اطلاعی ندارد.

 مهره‌های رژیم صهیونیستی با پوشش همین نیروها در پایگاه‌های عراقی حضور دارند و برای خودشان مراکز دائمی ایجاد کرده‌اند.

 دولت با انتشار بیانیه‌هایی از این دست، به اشغالگران مشروعیت بخشیده و نشان می‌دهد که بر خلاف وعده‌ها و ادعاهای قبل از تشکیل کابینه، هیچگونه جدیتی در اخراج نظامیان بیگانه ندارد.

 توجیه حضور اشغالگران، تلاش در راستای فرار از مسئولیت شرعی، ملی و تاریخی است. حال آنکه تظاهرات میلیونی مردم و مصوبه قانونی پارلمان عراق مبنی بر اخراج اشغالگران، سند مشروعیت مقاومت ضدآمریکایی است.

برچسب ها: نُجَباء ، عراق

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :