صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: آن کسانی که باید خاک فلسطین را ترک کنند و بیرون بروند، صهیونیستهای غاصب و اشغالگر هستند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز یکشنبه در فضای مجازی نوشت: آن کسانی که باید خاک فلسطین را ترک کنند و بیرون بروند، صهیونیست‌های غاصب و اشغالگر هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: ملت فلسطین صاحبان اصلی و مالکان همیشگی این سرزمین هستند و همانگونه که دهه‌ها برای آزادی سرزمین خود صبر، مجاهدت و مقاومت و جانفشانی کردند، همچنان خواهند ماند و سرزمین خود را از لوث وجود اشغالگران جنایت پیشه پاک خواهند کرد. اشغال هر چقدر هم که طولانی شود، حقی برای اشغالگر ایجاد نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :