صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۰۲۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
وزیر جهاد کشاورزی گفت: هیچ ذرت آلوده ای در استان همدان وجود ندارد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، محمدعلی نیکبخت که صبح امروز به منظور بازدید از پروژه‌های بخش و رونمایی از نقشه راه محصولات کشاورزی به شهر همدان سفر کرده است، در حاشیه دیدار با کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان تویسرکان استان همدان در جمع خبرنگاران در رابطه با شایعه فساد ذرت اظهار کرد: هیچ ذرت آلوده‌ای در استان همدان نداریم؛ ذرت‌ها گواهی بهداشت دارند و آزمایش در چندین نوبت انجام شده است.

وی افزود: همدان استان پایلوت ذخایر استراتژیک نهاده دامی در غرب کشور است و حدود ۲۰۰ هزار تن نهاده در این استان نگهداری می‌شود، این ذرت در بهمن ۱۴۰۱ تخلیه شده که گواهی سلامت از استاندارد و دامپزشکی دارد.

نیکبخت تصریح کرد: اگر این ذرت مشکلی داشت از مبدا اجازه بارگیری داده نمی شد.

وی با بیان اینکه حجم این ذرت ۲۱ هزارتن بوده و ۳ هزار تن هم از قبل داخل انبار موجود بوده که پیش از بارگیری و فروش هم در محل نمونه برداری می شود و فاقد آفت و آلودگی بوده است، افزود: از اسفند ۱۴۰۱ توزیع آن انجام شده و تاکنون تنها ۳۰۰۰ تن از ۲۱ هزار تن باقی مانده است، من اطمینان می دهم محموله های بارگیری شده دارای گواهی سلامت و کاملا بهداشتی بوده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کشاورزی ، همدان ، ذرت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
ولی دیشب دراخباربیست وسی بعدازاین خبر؛ به نقل ازدادستان همدان گفت که ذرتهاآلوده است ودرحال پیگیری هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :