صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
به دنبال درگیری شدید شهرک‌نشینان اریتره‌ای با پلیس رژیم صهیونیستی در تل‌آویو بیش از ۱۶۰ نفر از تظاهرکنندگان زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

گروه بین الملل: به دنبال درگیری شدید شهرک‌نشینان اریتره‌ای با پلیس رژیم صهیونیستی در تل‌آویو بیش از ۱۶۰ نفر از تظاهرکنندگان زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش بولتن نیوز ، در جریان این اعتراضات پلیس از نارنجک‌های بی‌حس‌کننده، گلوله پلاستیکی و جنگی و شلیک تیر هوایی مکرر استفاده کردند/ شهرک‌نشینان اریتره‌ای در اعتراض به مراسم سفارت اریتره در خیابان «یاد هاروتز» تل‌آویو به خیابان‌ها آمده و تأکید کردند که رژیم صهیونیستی از «دیکتاتور اریتره» حمایت می‌کند/ سرکوب آفریقایی‌تباران در شرایطی است که در روزهای گذشته شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی شاهد اعتراضات اتیوپیایی‌تباران علیه خشونت پلیس اسرائیل بوده است.

برچسب ها: اسراییل ، فلسطین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :