صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
متناسب با نیاز هر جایگاه و میزان تردد و مراجعه‌ای که دارد، کارت آزاد سوخت در اختیار جایگاه‌ها قرار گرفته و توقف سوخت‌رسانی با بهانه نبود کارت آزاد، پذیرفتنی نیست.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از بازار، جلیل سالاری معاون وزیر نفت گفت: یک کارگروه نظارت بر جایگاه‌های عرضه فعال کرده‌ایم که بازدیدهای سرزده به جایگاه‌ها دارند و به‌جایگاه‌هایی که می‌گویند کارت سوخت نداریم اخطار می‌دهیم.

متناسب با نیاز هر جایگاه و میزان تردد و مراجعه‌ای که دارد، کارت آزاد سوخت در اختیار جایگاه‌ها قرار گرفته و توقف سوخت‌رسانی با بهانه نبود کارت آزاد، پذیرفتنی نیست.

هم‌اکنون حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد عرضه بنزین با کارت سوخت شخصی صورت می‌گیرد که بر اساس قانون بودجه تا پایان شهریور باید این رقم به ۹۰ درصد برسد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :