صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۱۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
برخی رسانه‌های آمریکایی از وقوع آتش‌سوزی در تاسیسات هسته‌ای واقع در ایالت تنسی موسوم به «مجموعه امنیت ملی وای-۱۲» خبر می‌دهند.

به گزارش بولتن نیوز، برخی رسانه‌های آمریکایی از وقوع آتش‌سوزی در تاسیسات هسته‌ای واقع در ایالت تنسی موسوم به «مجموعه امنیت ملی وای-۱۲» خبر می‌دهند.

اورانیوم انباشته شده در تاسیسات هسته‌ای شهر «اوک ریج» دچار آتش‌سوزی شده است.

تاکنون گزارشی از جراحات یا خسارات ناشی از این حادثه گزارش نشده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :