صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۱۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
قباد طالبانی معاون نخست‌وزیر اقلیم کردستان روز چهارشنبه با تعدادی از کنسول‌ها و نمایندگان کشورهای خارجی جلسه‌ای برگزار کرد. در این جلسه موضوع آزادیهای عمومی و آزادی خبرنگاران و موضوع مبارزه با خشونت علیه زنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از آوینه اقلیم کردستان، براساس گزارش دفتر قباد طالبانی، معاون نخست وزیر اقلیم از کنسول‌ها و نمایندگان کشورهای مختلف خارجی از جمله نماینده سازمان ملل و نماینده اتحادیه اروپا ،در شهر سلیمانیه استقبال کرد.که این مجموعه شامل: «اروین هیکس » سرکنسول ایالات متحده آمریکا ، «روزی کیف» سرکنسول بریتانیا، «اولیو دگوتن» سرکنسول فرانسه، :هیسر پاترسون» مسئول دفتر سیاسی کانادا، نمایندگان سازمان ملل در اربیل، و همراه با کنسولهای کشورهای کره جنوبی، یونان و رییس دانشگاه آمریکایی اربیل بودند.

براساس این گزارش قباد طالبانی یکبار دیگر بر تداوم تلاشهایشان برای نشان دادن اقدامات سنجیده در کار رسانه و آزادی بیان و حفظ امنیت حقوقی زنان در برابر تهدیدهایی که پیش روی آنهاست، تاکید کرد

قباد طالبانی خاطرنشان کرد که در تلاشند تا دانشگاهها را با بازار کار  براساس ویژگیهای مناطق و شهرهای مختلف پیوند بزنند و همچنین با شرکتهای بزرگ داخلی و خارجی برای جذب نیروهای جوان و فارغ‌التحصیلان مختصص و آگاه در ارتباط و رایزنی هستند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :