صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۱۰۲۱۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
مسیح کشاورز دبیر کمیسیون برنج مجمع عالی واردات:
مسیح کشاورز دبیر کمیسیون برنج مجمع عالی واردات: کشاورزان بدانند با نفروختن و انبار کردن برنج باعث رکود در بازار و رفتن مردم به سمت برنج خارجی می‌شوند.

گروه اقتصادی: مسیح کشاورز دبیر کمیسیون برنج مجمع عالی واردات : کشاورزان بدانند با نفروختن و انبار کردن برنج باعث رکود در بازار و رفتن مردم به سمت برنج خارجی می‌شوند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از نود اقتصادی، برنج در شمال کشور ۸۰ تومان وارد کارخانه می‌شود و بنکدارها و سوپرمارکت‌ها هم با سودهای حداکثری آن را بیش از ۱۲۰ هزار تومان به مردم می‌فروشند.

برچسب ها: کشاورزان ، برنج

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
شهروند
|
|
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
مردم تغییر ذائه می دهند و این به زیان برنجکاران است !؟
ما را گرفتی !
چرا همیشه شما باید غافل گیر شوید و رودست بخورید ؟
چرا همیشه با اینگونه ترفند ها و توجیه گری ها به سفره مردم دست درازی می کنید ؟
بخدا که مردم از این گونه بازی ها خسته شده اند ...
ناشناس
|
|
۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
همین گونه شهروندان با این طرز نگرش و سودجویی ظالمانه و فرصت طلبانه توقع هم دارند که تک تک اعضای دولت محترم، هر شب زنگ خانه شان را بزنند و گوش به فرمان اوامرشان باشند!!
شهروند
|
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
سفره مردم ، روزی آنها است بویژه اینکه نان و یا برنج سر سفره قوت لایموت آنها است ؛ مضافا اینکه کشور مجلس ، و مجلس نماینده دارد نماینده، منتخب مردم برای تنظیم امورات جامعه و کشور.
نمایندگان وظیفه قانونی شان است که تک تک سیاستهای دولت و دولتمردان را نظارت و آنرا به گفتمان و در صورت نیاز به چالش بکشند.
ناشناس
|
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
خدالعنت کنه کسانی راکه احتکارمکنندومسئولانی که بیخیال مردم شده اند
یوسف
|
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
حالا شما به تغییر ذائقه مردم حساسیت نشان ندهید حواست تان به این باشده که دست سوداگران توی جیب مردم نرود شما را بخیر و ما را بسلامت.
علی
|
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
ناشناس 03:12
نه عزیز جان برادر !
انتظار شهروندان از تک تک اعضای دولت را سودجویی ظالمانه و فرصت طلبانه تصور نفرمائید این حق طبیعی آنها است که تک تک اعضای دولت محترم به وظایف قانونی خود عمل نمایند و هر شب کارکرد خود را مرور کنند که از مسئولیت های خود غافل نمانده باشند و حقوقی را که دریافت میدارند در قبال تعهداتی که داشته اند حلال باشد ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :