صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که درصدد است در نشست مراکش در ماه مارس با همتایانش از کشورهای عربی که روابط دیپلماتیک با این رژیم برقرار کرده‌اند، دیدار کند.

به گزارش بولتن نیوزبه نقل از ایسنا، وزارت خارجه اسرائیل در بیانیه‌ای به نقل از ایلی کوهن، وزیر خارجه جدید این رژیم نقل کرد که این نشست سران به میزبانی مراکش برگزار خواهد شد.

کوهن تصریح کرد که درصدد است در نشست سران در ماه مارس آتی با همتایانی از کشورهای عربی که در سال ۲۰۲۰ با اسرائیل با نظارت آمریکا روابط دیپلماتیک برقرار کردند، دیدار کند.

اسرائیل در گذشته اعلام کرده بود که توافق‌های ابراهیم شامل کشورهای مراکش، امارات، بحرین و سودان می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :