صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
۱۴ ماهیگیر ایرانی که در اسارت گروهک تروریستی الشباب در سومالی بودند با رایزنی و اقدامات وزارت امور خارجه آزاد شدند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از میزان، این افراد که از اهالی چابهار هستند سال ۱۳۹۴ در آب‌های بین‌المللی در نزدیکی سومالی به اسارت گروهک تروریستی الشباب در آمده بودند.

ماهیگیران ایرانی پس از آزادی از «موگادیشو»، پایتخت سومالی، از طریق یکی از خطوط هوایی‌ امشب وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) می‌‎شوند.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها: چابهار ، سومالی ، الشباب

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :