صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
الاسدی ضمن انتقاد تلویحی از برگزاری نشست "بغداد ٢" در کشور اردن، راجع‌به تبعات منفی احداث خط لوله بصره _ عقبه هشدار داد.

به گزارش بولتن نیوز، رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توئیتری با اشاره به برگزاری نشست "بغداد ٢" در اردن ، نوشت: این نشست مثل یک کوه یخ بود که هرکدام از شرکت‌کنندگانش بخش مورد نظر خود را از خروجی آن اعلام می‌کند.
شیخ «علی الاسدی» با تاکید بر اینکه "عراق با اغلب اعضای نشست یادشده در حوزه‌های اقتصادی و راهبردی رقابت دارد"، ادامه داد: اخلال در فعالیت بندر فاو، پناه دادن به مجرمین و تسهیل شرایط برای خارج کردن اموال غارت شده از عراق و موارد دیگر، نشانگر این مسأله است.
وی در پایان هشدار داد: همه باید آگاه باشند که سرقت ثروت‌های عراق امکان‌پذیر نیست و بی‌شک تلاش برای احداث خط لوله انتقال نفت از بصره به عقبه (در اردن) خط قرمز است که اصرار بر انجام آن، مشقت‌هایی به‌دنبال خواهد داشت!
گفتنی است، چهره‌های ملی و مقاومت عراق پیش‌تر نیز با پروژه انتقال نفت از عراق به اردن مخالفت کرده و آن را محمل تامین غیرمستقیم انرژی برای رژیم صهیونیستی دانسته بودند.

برچسب ها: نُجَباء ، عراق

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :