صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
شرکت فولاد هرمزگان دو تندیس و لوح افتخار مدیریت راهبردی و ارتباط موثر با رسانه را از نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران به دست آورد.

به گزارش بولتن نیوز، در این جشنواره همچنین شرکت فولاد مبارکه موفق به کسب جایزه روابط عمومی برتر کشور شد و با دریافت ۲ تندیس و لوح افتخار به عنوان روابط عمومی برتر کشور مورد تقدیر قرار گرفت


‎به گزارش خبرنگار فولاد هرمزگان، هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی‌ها و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران بیست‌ودوم آذر طی دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی (مراسم صبح) و علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست (مراسم بعد از ظهر) و مدیران روابط عمومی‌ها و دستگاه‌های مختلف کشور در سالن بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.


در این مراسم شرکت‌های گروه فولاد مبارکه خوش درخشیدند و علاوه بر شرکت‌های فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان از روابط عمومی شرکت‌های فولاد سنگان، فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری و گروه سرمایه گذاری توکافولاد نیز تجلیل به عمل آمد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :