صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۷۹۷۹۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵
دختری که پلیس به قتل و تجاوز به او اعتراف کرد!
خبری که این بار برخلاف مهسا امینی و نیکا شاکرمی کشته سازی نیست و قتل و تجاوز به سارا توسط هیچ مقامی قابل انکار نیست!

به گزارش گروه وبگردی بولتن نیوز،خباثت و نامردی بی بی سی فارسی بر هیچکس پوشیده نیست این ماموران رسانه ای سازمانهای امنیتی انگلیس که هر جنایتی را در اطراف خود ندید می گیرند ولی با کوچکترین مسئله ای در ایران ، آن را با پوشش  رسانه ای قوی و بیست و چهارساعته تبدیل به یک بحران امنیتی می کنند  این بار هم چهره خیانتکار خود را اینگونه نشان می دهند،  چرا چنین دو گانه رفتار می کنند؟

رمز اینهمه خباثت در چیست ؟ رمز آن در اقتدار و قدرت و بالندگی ایران عزیز ماست آنها از ایران قوی می ترسند از الگو شدن ایران برای مردم مظلوم جهان می ترسند به همین جهت از هر حربه ای برای از بین بردن مشروعیت این نظام مقدس استفاده می کنند و به همین منظور با کمک سازمانهای امنیتی ، اطلاعاتی ، جاسوسی و رسانه ای هم پیمانان  خود تمام توان خود اعم از به ستون کردن سلبریتی های فاسد و واداده به غرب تا اراذل و اوباش و تمامی سازمانهای ضدانقلابی و تروریستی استفاده می کنند و ما در فتنه این روزها که با رمز مهسا امینی شروع شد بخوبی مشاهده می کنیم .اما بر اساس اعتقاد ما ، در فتنه های آخرالزمانی یک غربال گری عجیبی اتفاق می افتد و نخاله ها و منحرفین و شیطان پرستان پنهان شده در پشت نقاب، نقاب از چهره خود برداشته و خود واقعی  را نشان می دهند که در همین فتنه اخیر بخوبی این اتفاق افتاد.

با دقت این کلیپ را تا آخر ببینید داستان دختری سی دو ساله است که مورد تجاوز یک نیروی پلیس واقع شده است و آن نیروی پلیس هم اعتراف می کند اما چه اتفاقی در این رسانه زشت رو و خبیث می افتد خودتان ببینید و قضاوت کنید

 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
محمد مهدی جعفریان
|
|
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
بنام خدا.آیت الله خامنه ای: دشمنان مانند مگس روی زخم ناشی از مشکلات و ضعف ها می نشینند، بنابراین باید زخم را خوب کنید و نگذارید بوجود آید چرا که اگر مشکل داخلی نداشته باشیم، تبلیغات و فضاسازی بیگانه اثر نمی گذارد و امریکایی ها هم نمی توانند هیچ غلطی بکنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :